Ik word knettergek van de prepaid kaart van Simyo en de torenhoog oplopende kosten.
Voor onze dochter hebben we 2 weken terug een prepaid kaart gekocht, nadat bleek dat ze het lopende abonnement van Lebara niet opgebruikte (10 euro per maand). Onze insteek was een iets voordeliger deal, volgens de beloftes van Simyo zou dat helemaal goed komen…. Niets bleek minder waar….
Sinds de kaart in de telefoon zit is het een en al ellende. In de eerste week bleek dochter na een paar minuten whatsappen het beltegoed van €35 compleet verbruikt te hebben, daarna werd dagelijks op 3 vaste momenten tegoed van het internet abonnement afgesnoept, waardoor de 2 internet bundels die we kochten EN een keer extra beltegoed er in een volgende week compleet doorheen waren. De kosten liggen inmiddels op het driedubbele, wat we bij de oude provider kwijt waren.
Dit internet verbruik werd verholpen nadat we het toestel in vliegtuigmodus hebben gezet, echter werd na het ontgrendelen van de vliegtuigmodus (met het “mobiel internet” op UIT op de telefoon) meteen weer een paar keer stevig dataverbruik in rekening gebracht, wat volgens de klantenservice van Simyo ligt aan het zoeken naar een wifi netwerk…….
Nu staan we meer dan 5 euro in de min op een prepaid kaart…die er in eerste instantie voor bedoeld was zodat er niet over de bundel heen gegaan kan worden ?!?!?
Daarnaast hadden we voor zoonlief een tweede prepaid kaart gekocht, die wil simyo niet accepteren als retour, omdat ze beweren dat de kaart al gebruikt is (de kaart zit nog in de originele verpakking, is er NOOIT uit geweest…..).
Wat een knakenbedrijf dit, voor ons NOOIT MEER.
Simyo; haal ons alstublieft uit de klantenlijst en zet alles wat we ooit bij jullie gehad hebben STOP, want wij willen niets meer met jullie te maken hebben.