.

Beantwoord

getallen op ING-afschrijving voor Simyo (prepaid)

  • 29 May 2014
  • 7 reacties
  • 1374 Bekeken

Badge
1. Hoe kan ik uit de getallenbrij, die staat vermeld op mijn ING-afschrijving door Buckroo, opmaken dat het mijn telefoon betreft en niet die van mijn vrouw? Vroeger stond er alleen een machtiging bij, waaruit was op te maken om welke telefoon het ging. Die oude machtigingsnummers staan er nu niet meer bij.
2. En waarom wordt er niet gewoon het 06 telefoonnummer bij vermeld, dat lijkt me een stuk eenvoudiger.
icon

Beste antwoord door Ernst 5 June 2014, 12:30

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi gymnos,

Weet je, dit vind ik hele goede vragen.
Zelf heb ik geen prepaid, dus weet ik niet hoe de afschrijving en de bijbehorende omschrijving er uit ziet.
Ik heb dit neergelegd bij onze financiële mensen en zodra ik antwoord heb, kom ik er hier op terug.
Reputatie 5
Badge +11
Hi gymnos,

Tot mijn spijt heb ik nog geen antwoord gekregen van onze financiële afdeling. Ik laat je dit even weten, want ik ben je echt niet vergeten, hoor.
Ik zal er nogmaals (en dringender) achteraan gaan voor je.
Reputatie 5
Badge +11
En er is antwoord! Sorry dat het langer duurde dan gewenst was.

Het is inderdaad zo dat de omschrijving van de incasso's voor een leek een getallenbrij is. Maar er zit wel degelijk enige logica in, waaronder vaste referenties die voor elk telefoonnummer altijd gelijk zijn, bij elke afschrijving.
Als jij me kunt voorzien van de volledige omschrijvingen van de incasso's, mag copy/paste zijn maar ook een screenshotje, dan kan ik je laten weten welk telefoonnummer erbij hoort.
Badge
Hallo Ernst, Sory dat ik nu pas reageer, maar ik ben een poos op vakantie geweest.
Ik geef je hier de gegevens van de laatste twee afschrijvingen:

Afschrijving 1:

SEPA Incasso, doorlopend
IBAN: NL28DEUT0265186439
Naam: Buckaroo Stichting Derdengelden
Kenmerk: CA605FB3C8FE475BBBB5722198C0EB5E
Omschrijving: Simyo (prepaid)
Mandaat:013-M62490001
Crediteur:NL39ZZZ302317620000
BIC: DEUTNL2AXXX

-----------------------------------------------------------------
Afschrijving 2:

SEPA Incasso, eerste
IBAN: NL28DEUT0265186439
Naam: Buckaroo Stichting Derdengelden
Kenmerk: 3066299AB17D40DA9D7B7C43E59F8F06
Omschrijving: Simyo (prepaid)
Mandaat:013-M62490001
Crediteur:NL39ZZZ302317620000
BIC: DEUTNL2AXXX

----------------------------------------------------------------

Je begrijpt dat een gewone gebruikerdaar niets mee kan doen.
Is het nu echt zo moeilijk om de computer opdracht te geven om er meteen
het juiste telefoonnummer bij te laten zoeken en bij de afschrijving te laten printen?
Als dat teveel ruimte vraagt laat dan maar Ă©Ă©n van de andere regels weg. De meeste
daarvan zijn voor de gemiddelde Simyo gebruiker echt niet interessant.

Ik kijk uit naar de bij deze omschrijvingen behorende telefoonnummers.
Met vriendelijke groeten,

Wim Timmer
Reputatie 5
Badge +11
Hoi gymnos,

Heb je een fijne vakantie gehad?

De telefoonnummers kunnen we terugzoeken via het mandaatnummer.
In jouw voorbeelden gaat het om hetzelfde mandaat en daar hoort het nummer bij dat eindigt met 6.
Als je een ander mandaat ziet, gaat het dus ook om het andere telefoonnummer.

We zijn er overigens wél mee bezig om het factuur nummer of telefoonnummer te vermelden, maar ik heb me laten vertellen dat het niet heel erg eenvoudig om om dit te regelen. Bij abonnementen staat het er al wel bij.
Ook kunnen we niet zomaar een andere regel weglaten, bij incasso's hebben we te maken met Europese regelgeving, IBAN en BIC en dan krijg je dus dit.
Badge
Hallo Ernst,
Hartelijk dank voor je hulp. Ik ben blij te horen dat er wel aan gewerkt wordt om een en ander wat duidelijker te maken. Nu maar hopen dat het ook snel doorgevoerd wordt.
Groetjes, Wim
Badge +6
Hoi gymnos,

Zeker, we doen onze best om alles zo duidelijk en overzichtelijk mogelijk te maken voor onze klanten! 🙂

Reageer