Hallo,
mijn mobiele toestel was gestoelen, en zodra ik het kon heb ik mijn simkaart geblokkerd. Nadien heb ik nieuwe besteld en intussen ook ontvangen. Op mijn oude prepaid nummer is nog 8euro gebleven die ik graag zie bij mijn nieuwe tel.numm. Paar keer probeerde ik tel.contact op te nemen met medewerkers van simyo, antwoord was dat ik verkeerde keuze toets gekozen heb, wat ik raar vond, om dat mij de automatische besturing juist naar die menu gestuurd heeft. Hoe kan ik de resterende geldbedrag overbrengen naar nieuwe nummer ?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Parel,
We hebben de gegevens er bij gepakt en zullen het resterende beltegoed (- 5 euro overzet kosten) aan de nieuwe aansluiting toevoegen. Dit wordt er binnen 2 weken op gezet. Mocht dit nog een keer voorkomen is het handiger om een vervangende simkaart te bestellen. Je behoudt dan hetzelfde nummer en het beltegoed.
Groetjes,
Alex
We hebben de gegevens er bij gepakt en zullen het resterende beltegoed (- 5 euro overzet kosten) aan de nieuwe aansluiting toevoegen. Dit wordt er binnen 2 weken op gezet. Mocht dit nog een keer voorkomen is het handiger om een vervangende simkaart te bestellen. Je behoudt dan hetzelfde nummer en het beltegoed.
Groetjes,
Alex
Bedankt voor de antwoord Alex,
Groetjes,
Parel
Groetjes,
Parel
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.