.

Vraag

Gesprek wordt niet afgebroken als beltegoed op is!

  • 14 September 2012
  • 3 reacties
  • 358 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik ben Geeta uit Trinidad en heb tijdens mijn vakantie in Nederland en prepaid simkaart van simyo aangeschaft.
Op het einde van mijn vakantie wilde ik het saldo opmaken en heb ik naar Frankrijk gebeld in de veronderstelling dat de verbinding zou verbreken als het saldo op was.
Dat gebeurde echter niet en sta ik nu  voor ruim 60,00 euro in de min.
Ik heb toen een e-mail geschreven naar Simyo en kreeg de volgende uitleg:
Beste heer/mevrouw,
Allereerst onze excuses voor de vertraging in het beantwoorden van uw E-mail.
Het is bij Simyo mogelijk een negatief beltegoed te hebben omdat:
• U altijd uw laatste gesprek/internetsessie kunt afronden
• Belgegevens met vertraging worden verwerkt.
Zodra u opwaardeert, wordt uw aansluiting gedeblokkeerd en kunt u weer bellen en smsÂ’en met uw simkaart.
Let op: Belgegevens uit het buitenland worden altijd met vertraging verwerkt als gevolg hiervan kan er een negatief beltegoed ontstaan.
Ondertussen ben ik weer terug in Trinidad en gebruik ik de simkaart niet meer.

Mijn vraag is of ik deze rekening wel moet betalen én of mijn gastgezin (ik gebruikte hun rekening om op te waarderen) geen last krijg met simyo.
Groeten, Geeta.
(vertaald met behulp van mijn gastgezin.)

3 reacties

Sinds 3 weken afgesloten van simyo en wordt niet teruggebeld en emails worden ook niet beantwoord.
Ik heb mijn achterstallige rekeningen op tijd betaalt dus er was geen reden tot afsluiting.
Als ze je afsluiten ben je ook niet meer bereikbaar. Simyo zeeeer klantonvriendelijk bedrijf
Badge +2
Beste Geeta,

Wij hebben je een mail gestuurd. Zou je zo vriendelijk willen zijn om op deze mail te reageren?

Groetjes,

Arie
Badge +2
Beste Nooky,

Ik heb je een privebericht gestuurd.

Groertjes,

Arie

Reageer