Er wordt geld afgeschreven van mijn prepaid beltegoed, terwijl ik geen service gebruik. Om 15:15 zet ik er 10 euro op en mijn beltegoed is nu maar 0,82 cent. In de app kan ik zien dat ik na 15:15 geen data heb gebruikt, ik heb daarnaast mijn mobiele netwerken ook uitstaan (die had ik om 15:15 eveneens uitgezet omdat mijn vorige beltegoed ook opeens op was). Daarbij is te zien in mijn overzicht dat om 11:01 en om 12:40 exact hetzelfde bedrag aan data afgeschreven, terwijl ik in de auto zat om 11:01. Toch bijzonder dat exact hetzelfde bedrag wordt afgeschreven als om 12:40. Daarnaast heb ik er aanvullend 10 euro op gezet om 15:15 en dat geld is opeens verdwenen zonder data gebruik. Dan wordt er als reden opgegeven dat je op de achtergrond data gebruikt als je wifi uitvalt, maar dat lijkt me sterk als mobiele netwerken uitstaan en in de app van simyo te zien is dat ik na 15:15 geen data heb gebruikt. Al met al zeer bedroevende dienstverlening. Zit je ook nog eens 44 minuten aan de lijn om onzin aan te horen dat het door je eigen gebruik komt, terwijl je niks gebruikt.. klopt van geen kant en ik ben mijn beltegoed kwijt..
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!
Jammer om te horen dat je onbewust kosten hebt gemaakt. Ik zie dat je internet inmiddels uit staat in je mijn Simyo. Hierdoor kan er ook geen internetverbruik meer plaatsvinden.
Bij Simyo mag je altijd je bel/data sessie afmaken. Hierdoor kan het voorkomen dat je tegoed in de min komt. Dit wordt echter automatisch aangevuld door ons naar €0. Soms kan het voorkomen dat je al een opwaardering doet voordat je beltegoed volledig is aangevuld tot de €0. Dit is hier het geval geweest. Ik mag dan ook in overleg je opwaardering weer terugzetten als beltegoed. Na een aantal werkdagen zie je dit weer terug.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.