Skip to main content
Hallo, ik beheer het account van mijn zoon en deze vroeg vorige week of ik z'n beltegoed wou opwaarderen met 10€. Dit heb ik gelijk gedaan via het account (iDEAL). Werd gelijk afgeschreven en het beltegoed opgewaardeerd.

Nu krijg ik een 2 dagen later al een mail dat het beltegoed onder de 2€ is gezakt. Dus m'n zoon erop aangesproken dat ie het er in 2 dagen doorheen heeft gejast, maar hij vond het een vreemde zaak en kon het niet verklaren.

En nu kijk ik op zijn account en heeft ie daar werkelijk niet veel verbruikt sinds 8 april (19 SMS en 3 minuten gebeld en dit is 2,5€ totaal), maar dat de betaling op 8 april opeens niet gedaan is. Het staat niet in de betaal historie! Hoe kan dit?
Volgens mij is er vorige week iets mis gegaan bij het opwaardeerproces.

Bij mij duurde het via iDEAL opwaarderen langer dan normaal en het eenmalig machtigen

werkte helemaal niet.

Morgen zal een moderator met een antwoord komen Lecoque01.
Hoi Lecoque01,



Wat leuk dat jij jouw vraag hier op on forum stelt.



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum prepaid, zo kan iedereen met eenzelfde soort vraag het antwoord makkelijker vinden:D



Ik zie op de aansluiting van jouw zoon inderdaad geen opwaardering. Nu ben ik even verder gaan spitten, en zie ik wel een opwaardering op een andere aansluiting van jullie.:$ Dat nummer eindigt op 286. Die opwaardering is gedaan op 7 april. Heb je per ongeluk de opwaardering op de andere aansluiting toegevoegd?



Mocht de wisseltruck niet aan de orde zijn, kun je mij dan in een privébericht een 'print screen' van de betaling sturen?



@Koorelle, dank voor de hulp:D
Bedankt Ruud,



Mijn dochter heeft recent ook een aansluiting en heb ik, door de history, ingelogd op haar account en daar de opwaardering gedaan. Heeft zij mazzel...



Bedankt voor de service!!



Groet
Graag gedaan! En inderdaad wat een mazzeltje voor jouw dochter;) Dankjewel voor de terugkoppeling.

Reageer