.

Beantwoord

Geen verbinding (blokkering op nummer), hoe komt dit?

  • 27 August 2014
  • 1 reactie
  • 334 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Wanneer ik wil bellen krijg ik de melding dat mijn nummer buiten gebruik is gesteld om administratieve redenen???

Verder wil ik in mijn Simyo een nieuw wachtwoord opvragen, maar krijg dan de melding dat 06nummer en E-mail niet met elkaar corresponderen.

Gaarne een antwoord hoe dit opgelost kan worden.
icon

Beste antwoord door Tiury 28 August 2014, 19:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi LaG, welkom op het Simyo forum 🙂 Ik heb je vraag in het "Prepaid" subforum geplaatst, zodat je vraag makker is te vinden voor andere forumgebruikers.

Wat vervelend dat je nummer is geblokkeerd, zonder dat je precies weet waarom. Ik heb het gauw even bekeken en ik zie dat je prepaid beltegoed helemaal op is. Dit heb je nog niet gezien, omdat je helaas niet in Mijn Simyo kunt.

Per SMS heb ik je een nieuw wachtwoord toegestuurd, want als het goed is kun je wel berichten en telefoongesprekken ontvangen op het moment. Hiermee kun je inloggen op Mijn Simyo en op het tabblad "Mijn gegevens" je wachtwoord aanpassen naar iets wat veiliger is 😉.

Je verbruik is behoorlijk hard gegaan, omdat je plotseling gebruik van Internet op je mobiel bent gaan maken. Dit is zonder internetbundel €1,- per MB, dus het lijkt me verstandig om de optie "Internet op je mobiel/MMS" uit te zetten via Mijn Simyo. Je zou er ook voor kunnen kiezen om een internet bundel aan te schaffen 🙂

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer