Skip to main content
Hoi,



Ik dacht dat ik een SMS zou krijgen als mijn prepaid tegoed automatisch opgewaardeerd werd. Niet dus.

Is dat niet zo of staat er iets bij mij verkeerd ingesteld?



Groeten, Tonny.
Hoi KegNot,



Volgens mij krijg je een SMS bericht als je beltegoed onder de €2 komt en een e-mailtje als er is opgewaardeerd.

Krijg je die wel, dan?
Ik heb geen van beide ontvangen.



Ik heb wél een e-mail en een SMS ontvangen dat ik meer dan €5,- dataverbruik had buiten een bundel. Dat was een foutje-bedankt van mijn kant.

Wel prima dat ik daarvoor een waarschuwing kreeg. Want toen zag ik dat ik onder de €2,- was geschoten én dat er automatisch opgewaardeerd was.
Hi Kegnot,



Ik heb nog even extra nagevraagd bij onze IT afdeling. Er is op 23 juli wel een SMS verstuurd dat er opgewaardeerd is, maar niet dat je beltegoed onder de €2 is gekomen.

Waarom de één niet is aangekomen en de ander niet is verstuurd durf ik niet te zeggen, maar er is toegezegd dat ze de volgende keer beiden verstuurd zullen worden. Kun je ons op de hoogte houden of je ze ook binnen krijgt?



Over je foutje-bedankt trouwens; je kunt op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel' uitzetten. Dan is er gegarandeerd geen internetverbruik meer mogelijk met je simkaart en ben je niet nóg een keer €5 kwijt 😉
Bedankt Ernst. Ik zal laten weten wat ik binnenkrijg bij de volgende opwaardeeractie.
Dank je! Houdt ons op de hoogte 😮

Reageer