.

Beantwoord

Geen sms meer na opwaarderen

  • 20 March 2014
  • 17 reacties
  • 1551 Bekeken

Badge
Op 15 maart is mijn beltegoed automatisch opgewaardeerd omdat het zoals ingesteld onder de 2 euro zat. Normaal kreeg ik daar altijd een sms van maar nu niet. Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 March 2014, 15:28

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi deorumdeorum,

Wanneer je automatisch opwaarderen niet aan hebt staan, krijg je een SMS als je beltegoed onder de €2 is gekomen. Wanneer je het wél aan hebt staan, krijg je een SMS dat je beltegoed is opgewaardeerd. In je gegevens zie ik dat die SMS de laatste keer ook verstuurd is. Wil je in de gaten houden of dit vaker gebeurt?
Badge
Ik heb alweer geen sms ontvangen van het automatisch opwaarderen.
Badge +6
Hoi deorumdeorum,

Dat is vreemd. Ik heb dit naar onze technische afdeling doorgezet om dit uit te zoeken, ik laat het je weten zodra ik een terugkoppeling van hen heb gekregen!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi deorumdeorum,

Het lijkt erop dat er een technische hapering heeft plaatsgevonden op jouw aansluiting. Als het goed is zou het nu niet meer moeten voorkomen, daar gaan wij in ieder geval vanuit :)

Mocht het toch nog een keer gebeuren, zou je het dan willen laten weten? Dan zullen we nog een keer naar je aansluiting kijken 🙂
Badge
19 april is mijn beltegoed weer automatisch opgewaardeerd en ik heb wederom geen sms gehad.
Badge +8
Hoi deorumdeorum,

Wat vervelend.. Ik stuur het meteen door naar de IT-afdeling. Ik houd je op de hoogte daarvan, ok?

Groetjes, Charlene
Badge +8
Hoi deorumdeorum,

Ze hebben het weer voor je nagekeken, en de smsjes worden wel degelijk verstuurd. Er is dus iets anders gaande waardoor je ze niet ontvangt.
Ik wil je daarom vragen om te controleren of je telefoon een functie heeft die smsinfodiensten heet. Dat ligt aan je toesteltype. Bij Android toestellen weet ik namelijk dat je dit uit kunt zetten en dan bepaalde smsjes niet meer ontvangt. Wellicht vallen deze berichtjes daar ook onder en is de optie aanzetten de oplossing.
Ik hoor het graag van je :)

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene.
Ik heb infoberichten aangezet dus nu is het afwachten of het de volgende keer werkt.
Ik laat weer van me horen.
Badge +6
Hoi deorumdeorum,

Helemaal goed, we horen het graag van je! 🙂
Badge
De infoberichten staan nu aan en er is weer opgewaardeerd maar ik heb geen sms bericht van het opwaarderen ontvangen.
Toch vreemd want het is jarenlang altijd goedgegaan.
Smsjes van iedereen komen gewoon binnen.
Alleen die van Simyo niet.
Hebben jullie dan onlangs iets veranderd aan die sms berichten.
Zijn dat misschien sinds kort dezelfde smsjes die je krijgt wanneer je de grens overgaat want die heb ik ooit laten blokkeren door jullie omdat mij dat zeer stoorde.
Als dat zo is, nou dan laat die instelling maar staan want dan heb ik liever geen opwaardeer sms dan steeds die reclame wanneer ik de grens over ga.
Badge +8
Hoi deorumdeorum,

Heel vreemd is dat.. Nee, er is niets veranderd. Daarom snap ik het ook niet 😞 Er is ook geen instelling op je toestel veranderd verder? Volgens mij zijn grensberichten specifieke berichten, en zouden opwaardeer-smsjes daar niet onder moeten vallen.
Ik vraag het nogmaals na voor je bij de IT afdeling, ok?

Groetjes,
Charlene
Badge +8
Hoi deorumdeorum,

Er is natuurlijk wel degelijk iets veranderd. De invoering van SEPA. Nu lijkt het zo te zijn, dat sinds de invoering van SEPA mensen die automatisch opwaarderen via creditcard het smsje niet meer krijgen. Heel vervelend.
Dit wordt nu grondig uitgezocht, en hopelijk ook snel verholpen.
Ik wil je nogmaals bedanken voor je melding, omdat we dit hierdoor hebben kunnen ontdekken en er nu dus iets aan kunnen doen. Ik zal je op de hoogte blijven houden hier.

Groetjes, Charlene
Ook ik heb na opwaardering via credticard op 15-8-2014 geen SMS gekregen. Zijn de SEPA problemen al opgelost?
Badge +8
Hoi kwaker57,

Ik zie jouw opwaardering ook niet terug? Of gaat het over een andere aansluiting?
Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met het 06nummer waar het over gaat?

Groetjes,
Charlene
het gaat om
Hoi kwaker57,

Ik zie jouw opwaardering ook niet terug? Of gaat het over een andere aansluiting?
Zou je me in dat geval een privébericht kunnen sturen met het 06nummer waar het over gaat?

Groetjes,
Charlene


kji             
Reputatie 6
Badge +10
Hoi kwaker57,

De moderators (en ik hoop jijzelf ook) hebben liever niet dat je privégegevens openbaar op het forum komen te staan. Zou je daarom je 06-nummer naar Charlene of mij willen sturen middels een privébericht?

Dit doe je door te klikken op onze forumnaam, waarna je een klein keuzemenu ziet. Daar staat onder "privebericht" met een klein envelopje ernaast. Zodra je het nummer hebt verstuurd, kunnen Charlene of ik je verder helpen 🙂

Alvast bedankt!

Reageer