Skip to main content
Hallo,



Na bijna 10 jaar trouwe dienst en heel weinig gebeld te hebben heeft de prepaid simkaart van mijn 83 jarige schoonmoeder geen toegang meer tot het netwerk van KPN.

Paar weken geleden lukte het nog wel.



Heb geprobeerd om in te loggen op haar Mijn Simyo maar dat lukt ook niet.



Krijg het volgende te zien:

Je hebt een verkeerd 06nummer of wachtwoord ingevoerd. Probeer het nogmaals.

Voorheen kon ik wel inloggen met dezelfde gegevens.



Nieuw wachtwoord aanvragen gaat niet omdat door de tijd heen het nieuwe mailadres niet is aangepast.



Heb de simkaart in verschillende telefoons gehad maar overal het zelfde.



Daar wij destijds automatisch opwaarderen hebben ingesteld wil ik niet zomaar een nieuwe prepaid simkaart bestellen omdat ik niet weet hoe het dan met het oude account verder gaat.



Kan natuurlijk zijn dat de simkaart kapot is maar dan moet ik toch wel kunnen inloggen.





Wie weet raad?

Bvd.
Citaat:



Je Simyo prepaid simkaart en daarmee ook je beltegoed, is onbeperkt geldig, mits je de aansluiting minimaal een keer per zes maanden gebruikt voor een uitgaand gesprek of SMS-bericht.



Je mag ook een opwaardering doen. Hierbij geldt dat je niet verplicht bent om op te waarderen met een bepaald bedrag. Je kunt je simkaart en beltegoed dus onbeperkt actief houden door gewoon een keer per half jaar (bijvoorbeeld) een SMS-bericht te versturen.




Kan het zijn dat er 6 maanden of langer niet van de aansluiting gebruik is gemaakt? Als dat zo is dan zit er niets anders op dan een nieuw prepaid kaartje te bestellen want het oude account is komen te vervallen.



Ik geloof overigens wel dat je een waarschuwings SMS krijgt als je dreigt te worden afgesloten maar die heeft schoonmoeder mogelijk niet gezien.
Hallo,



Na bijna 10 jaar trouwe dienst en heel weinig gebeld te hebben heeft de prepaid simkaart van mijn 83 jarige schoonmoeder geen toegang meer tot het netwerk van KPN.

Paar weken geleden lukte het nog wel.



Heb geprobeerd om in te loggen op haar Mijn Simyo maar dat lukt ook niet.



Krijg het volgende te zien:

Je hebt een verkeerd 06nummer of wachtwoord ingevoerd. Probeer het nogmaals.

Voorheen kon ik wel inloggen met dezelfde gegevens.



Nieuw wachtwoord aanvragen gaat niet omdat door de tijd heen het nieuwe mailadres niet is aangepast.



Heb de simkaart in verschillende telefoons gehad maar overal het zelfde.



Daar wij destijds automatisch opwaarderen hebben ingesteld wil ik niet zomaar een nieuwe prepaid simkaart bestellen omdat ik niet weet hoe het dan met het oude account verder gaat.



Kan natuurlijk zijn dat de simkaart kapot is maar dan moet ik toch wel kunnen inloggen.





Wie weet raad?

Bvd.




Citaat:



Je Simyo prepaid simkaart en daarmee ook je beltegoed, is onbeperkt geldig, mits je de aansluiting minimaal een keer per zes maanden gebruikt voor een uitgaand gesprek of SMS-bericht.



Je mag ook een opwaardering doen. Hierbij geldt dat je niet verplicht bent om op te waarderen met een bepaald bedrag. Je kunt je simkaart en beltegoed dus onbeperkt actief houden door gewoon een keer per half jaar (bijvoorbeeld) een SMS-bericht te versturen.




Kan het zijn dat er 6 maanden of langer niet van de aansluiting gebruik is gemaakt? Als dat zo is dan zit er niets anders op dan een nieuw prepaid kaartje te bestellen want het oude account is komen te vervallen.



Ik geloof overigens wel dat je een waarschuwings SMS krijgt als je dreigt te worden afgesloten maar die heeft schoonmoeder mogelijk niet gezien.




Hoi Wiesia,



Omdat je met je eigen Mijn Simyo bent ingelogd, kan ik de aansluiting van je schoonmoeder niet bekijken. Als je me een privébericht kunt sturen met haar nummer, dan zoek ik het voor je op.

Er is een kans dat wat Scotsman zegt aan de hand is. De waarschuwingsberichten dat we het nummer gaan afsluiten als er geen gebruik van wordt gemaakt, sturen we namelijk naar het emailadres bekend bij de aansluiting. Als dat niet gewijzigd is, dan hebben jullie dat waarschijnlijk niet ontvangen. Dat zou ook verklaren waarom er niet meer ingelogd kan worden. Dat gaat niet voor een 06nummer dat niet meer actief is.

Er is helaas geen manier om dit ongedaan te maken, maar wie weet lopen we te hard van stapel en is er heel iets anders aan de hand.

Als ik het 06nummer van je ontvang, ga ik het meteen na :)



groetjes, Charlene

Reageer