Ik heb een blox tot 5 april met 250MB. ik heb hem nog maar tot 150 MB verbruikt, alleen mn internet doet het niet meer. Wifi doet het prima maar zodra ik ergens ben waar geen wifi is en dus mijn mobielegegevens aan doe, krijg ik geen internet binnen. Hoe kan dit?
Bladzijde 1 / 1
Je 06 op een openbaar forum gebruiken is niet raadzaam.
Een moderator zal dat wel wijzigen.
Controleer bij mijn simyo.
Instellingen en simkaart.
Is internet ingeschakeld? Dat moet dus.
En controleer indien nodig de instellingen.
Groetjes.
Friesian
Een moderator zal dat wel wijzigen.
Controleer bij mijn simyo.
Instellingen en simkaart.
Is internet ingeschakeld? Dat moet dus.
En controleer indien nodig de instellingen.
Groetjes.
Friesian
Controleer instellingen voor je telefoon.
Ja ik heb alles al gecheckt. En alles staat gewoon zoals het moet staan.
Probeer eens toestel uit, aan.
Of vliegtuigstand aan
, uit
Mvg
Friesian
Of vliegtuigstand aan
, uit
Mvg
Friesian
Bedankt voor het meedenken!
Ja uit en aan en vliegtuigstand heb ik ook al enkele keren geprobeerd!
Ja uit en aan en vliegtuigstand heb ik ook al enkele keren geprobeerd!
Hoi FdeB,
Leuk dat je ons forum bezoekt, welkom!
Je mobiele nummer heb ik al van het forum verwijderd en je daar een bevestigingsmail over gestuurd :)
Ik zie al wat er aan de hand is, je beltegoed is op. Dan wordt je eenzijdig geblokkeerd. Uitgaande gesprekken, sms'jes en ook dataverkeer (ondanks je databundel) wordt nu geblokkeerd. Je kunt nog wel gebeld worden en sms'jes ontvangen. Als je opwaardeert, kun je weer bellen en internetten.
@Friesian, bedankt voor het meedenken 🙂
Leuk dat je ons forum bezoekt, welkom!
Je mobiele nummer heb ik al van het forum verwijderd en je daar een bevestigingsmail over gestuurd :)
Ik zie al wat er aan de hand is, je beltegoed is op. Dan wordt je eenzijdig geblokkeerd. Uitgaande gesprekken, sms'jes en ook dataverkeer (ondanks je databundel) wordt nu geblokkeerd. Je kunt nog wel gebeld worden en sms'jes ontvangen. Als je opwaardeert, kun je weer bellen en internetten.
@Friesian, bedankt voor het meedenken 🙂
Oke goed dat ik dat weet. Bedankt!
Hoi FdeB,
Graag gedaan, hoor, namens Dries :)
Heb je inmiddels al kunnen opwaarderen? Soms moet je je toestel daarna even uitschakelen en weer aanzetten om de verbinding te herstellen.
Tot ziens op het forum.
Groetjes,
Charlene
Graag gedaan, hoor, namens Dries :)
Heb je inmiddels al kunnen opwaarderen? Soms moet je je toestel daarna even uitschakelen en weer aanzetten om de verbinding te herstellen.
Tot ziens op het forum.
Groetjes,
Charlene
Ja het is gelukt. Mijn internet doet het weer!
Hoi FdeB,
Ok, dat is fijn 🙂
Bedankt dat je het hebt laten weten ook.
Mocht je weer eens iets willen vragen, dan weet je het forum te vinden nu :)
Groetjes,
Charlene
Ok, dat is fijn 🙂
Bedankt dat je het hebt laten weten ook.
Mocht je weer eens iets willen vragen, dan weet je het forum te vinden nu :)
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.