.

Beantwoord

Geen internet met prepaid Lumia 925 in het buitenland

  • 14 January 2014
  • 6 reacties
  • 514 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb een Nokia Lumia 925 met Simyo Prepaid.
Voor onze vakantie naar Lanzarote een internetbundel gekocht en internet geactiveerd. Wifi in ons hotel werkt prima. Op mijn toestel mobiel internet ingesteld. Ook APN ingesteld zoals op uw forum gevonden. Het lukt me echter niet om internetverbinding te krijgen.
Werkt de bundel bij Simyo misschien niet met Prepaid?
Graag uw verlossende antwoord.
Bij voorbaat dank,
cppsr
icon

Beste antwoord door Ernst 15 January 2014, 11:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Met prepaid heb je alleen internet binnen Nederland. Maar bellen in het buitenland moet wel werken (als je dat hebt geactiveerd in Mijn Simyo). Internet via WiFi staat hier los van want dat gaat niet via je Simyo aansluiting.
Hartelijk dank voor de snelle reactie. Ik heb dus de internetbundel t.b.v. onze vakantie voor nop aangeschaft.
Met vriendelijke groet,
cppsr
Reputatie 7
Badge +9
In het buitenland is het bijna altijd anders. Simyo's internetbundels (prepaid en sim-only) gelden alleen in nederland. Simyo heeft ook nog geen internetbundels voor in het buitenland. Sommige andere providers hebben daar wel bundels voor.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi cppsr, welkom op het Simyo forum.

Het klopt dat je met prepaid geen gebruik kunt maken van internet in het buitenland 😞 Ik heb op Mijn Simyo gelijk even gekeken hoe er hierover gecommuniceerd wordt, en tja... Daar is eigenlijk geen sprake van. Het staat dan wel in de Veelgestelde Vragen, maar naar mijn mening had het ook wel bij de bundels mogen staan en/of bij de optie 'internet op je mobiel/MMS'.

Overleg hierover heeft opgeleverd dat dát nu ook gaat gebeuren :D

Omdat je nu voor niets deze bundel hebt aangeschaft crediteren we de aanschaf van de bundel.
Een volgende klant die vanaf nu een internet bundel koopt voor in het buitenland, krijgt dat natuurlijk niet meer terug 😉
Beste Ernst,
Bedankt voor je snelle en duidelijke bericht.
Deze cppSR is je bijzonder dankbaar voor deze bijzonder coulante reactie van Simyo
Met vriendelijke groet,
cppsr
Badge +8
Beste Ernst,
Bedankt voor je snelle en duidelijke bericht.
Deze cppSR is je bijzonder dankbaar voor deze bijzonder coulante reactie van Simyo
Met vriendelijke groet,
cppsr


Hoi cppsr,

Blij dat je blij bent :)

Groetjes,
Charlene

Reageer