Skip to main content
Hallo,



Gisterochtend heb ik om 07:58 via de website met iDeal een overschrijving gedaan van E20,-.

Nu, dik 36 uur later, zie ik nog steeds mijn beltegoed niet opgewaardeerd met de betaling die gedaan is.



Wat kan daar aan gedaan worden, want mijn saldo is nu bijna op.



Gr, Mike
Hoi MikeB, welkom op het forum van Simyo!



Dat is vervelend dat je beltegoed nog niet is bijgeschreven, ik zie dat we nog op een seintje van je bank wachten dat daadwerkelijk het geld is afgeschreven, maar blijkbaar is er iets dat dit tegenhoudt 😕



Je weet zeker dat het geld is afgeschreven, de betaling is niet teruggestort?



Als de betaling echt is gedaan, dan wil ik je vragen om, zoals telefonisch ook is aangegeven, een screenshot van je afschrijving uit je internetbankieren-omgeving te mailen naar aemail]klantenservice@simyo.nl[/email], waarop duidelijk te zien is vanaf welk bankrekeningnummer deze afschrijving wanneer is gedaan.

Dan kan onze financiële afdeling checken of we de betaling binnen hebben en je beltegoed opwaarderen 🙂
Hallo Kim,



Dank je voor de toelichting. Ik heb net een email gestuurd met een printscreen an de betaling. Ik hoop dat dit voldoende is.



Mvgr, Mike
Hoi MikeB,



Als je in een privébericht het ticketnummer van de e-mail stuurt, ga ik er meteen even voor je achteraan! 🙂
Hi Kim,

Ik Heb gisteren een prive bericht gestuurd , maar er is nog niets veranderd...,???
Hi Kim,



Ik heb nog een prive bericht achtergelaten.

Ik zie dat mijn betaling niet meer op de website te zien is, maar dat de E 20,- nog steeds niet bijgeschreven is.



Kun je hier nog is naar kijken ?
Hi Kim,



Ik heb net een reactie ontvangen dat alles nu in order is, en ik zie het bedrag inmiddels bijgeschreven.

Issue is dus opgelost. 🙂
Hi Kim,



Ik heb net een reactie ontvangen dat alles nu in order is, en ik zie het bedrag inmiddels bijgeschreven.

Issue is dus opgelost. :)




Hoi MikeB,



Gelukkig is het opgelost:) En fijn dat je het hier nog laat weten. Ik geef het ook door aan Kim.



groetjes,

Charlene

Reageer