Skip to main content
De titel zegt het al. Ik wil van Prepaid naar Sim Only overstappen, maar moet daarvoor eerst mijn bankreknr bevestigen dmv een activatiecode. Ik heb de afgelopen weken al een aantal keer geprobeerd via de website me hiervoor aan te melden, maar krijg geen bijschrijvingen van Simyo.



Simyo kent mijn bankreknr al en ik krijg tijdens de procedure ook niet de kans dit of een ander nummer in te voeren.



Wat nu???
Hoi HuubL, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat het in de tussentijd is gelukt om over te stappen van prepaid naar Sim Only en je 'm zelfs al in gebruik hebt 😃 Wat was de oplossing? 🙂
Bedankt Kim,



Ik had in 2012 al een keer een € 0,01 bijschrijving ontvangen. Die kon ik niet gemakkelijk meer terugvinden tussen mijn oude bijschrijvingen, maar uiteindelijk is dat dus toch gelukt en met de activatiecode daarop ging daarna alles als de gesmeerde bliksem. Er zat dus ook geen beperkte houdbaarheid op (elders gelezen dat die 2 maanden was).



Groet,

Huub
Bedankt Kim,



Ik had in 2012 al een keer een € 0,01 bijschrijving ontvangen. Die kon ik niet gemakkelijk meer terugvinden tussen mijn oude bijschrijvingen, maar uiteindelijk is dat dus toch gelukt en met de activatiecode daarop ging daarna alles als de gesmeerde bliksem. Er zat dus ook geen beperkte houdbaarheid op (elders gelezen dat die 2 maanden was).



Groet,

Huub




O HuubL,



Dan heb je geluk. Ik zie het 🙂 Gewoon geactiveerd na de datum dat 'ie was verlopen, gek hoor.. Maar ja, het heeft gewerkt. en ik zeg altijd: vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan 🙂



Groetjes,

Charlene

Reageer