.

Beantwoord

Geblokkeerd wegens administratieve redenen?

  • 27 June 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

23-06 sim only besteld, 26-06 geactiveerd, internet bundel genomen, 3 minuten laten data verbruikt buiten de bundel, tegoed onder de 0,- en 1 minuut later geblokkeerd. klantnummer 2348563, wanneer is deze sim weer operationeel? gr f.

 

 

icon

Beste antwoord door Bas 27 June 2021, 14:00

Hoi!

Welkom op ons forum 😃

Wat vervelend dat je per ongeluk data hebt verbruikt buiten je bundel! Op dit moment heb je geen beltegoed meer, dus dat is de reden dat je de melding krijgt dat je aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd. We snappen dat dat een beetje verwarrend is, maar we kunnen helaas geen specifieke melding laten horen voor verschillende redenen waarom uitgaand verkeer niet mogelijk is. Als je je beltegoed even opwaardeert, dan werkt alles in ieder geval weer zoals het hoort!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi!

Welkom op ons forum 😃

Wat vervelend dat je per ongeluk data hebt verbruikt buiten je bundel! Op dit moment heb je geen beltegoed meer, dus dat is de reden dat je de melding krijgt dat je aansluiting om administratieve redenen is geblokkeerd. We snappen dat dat een beetje verwarrend is, maar we kunnen helaas geen specifieke melding laten horen voor verschillende redenen waarom uitgaand verkeer niet mogelijk is. Als je je beltegoed even opwaardeert, dan werkt alles in ieder geval weer zoals het hoort!

Heb je hier nog vragen over? Let me know 😊

Groetjes, 
Bas

Hoi Bas, zojuist opgewaardeerd, opnieuw opgestart en nog steeds geblokkeerd. Groetjes

Reputatie 6
Badge +5

Owjee, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat m'n collega je simkaart gistermiddag een reset heeft gegeven, is het probleem inmiddels opgelost? 

Reageer