.

Beantwoord

foutmelding bij opwaarderen iDeal (ING)

  • 16 June 2013
  • 1 reactie
  • 1066 Bekeken

Bij opwaarderen verschijnt er in het betaalscherm van Ogone de foutmelding:
"Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier."
Ik heb dat nu een paar keer geprobeerd, opwaarderen lukt gewoon niet, ook niet met verschillende internetbrowsers.
Wat is daaraan te doen?
icon

Beste antwoord door Natascha 18 June 2013, 12:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Bij opwaarderen verschijnt er in het betaalscherm van Ogone de foutmelding:
"Sorry, er is een fout opgetreden tijdens de verwerking. Probeer nog een keer (gebruik de back-knop van de browser). Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de helpdesk van uw leverancier."
Ik heb dat nu een paar keer geprobeerd, opwaarderen lukt gewoon niet, ook niet met verschillende internetbrowsers.
Wat is daaraan te doen?


Hoi Marrekie,

Welkom op het forum!
Bij ons is er niks bekend van een storing. Ik raad je aan het nogmaals te proberen.
Kan je mij laten weten of het gelukt is?

Kan je ook even doorgeven van welke bank je gebruik maakt?

Reageer