Je kunt je beltegoed op elk moment inzien via Mijn Simyo, je persoonlijke pagina op Simyo.nl.
Hier kun je ook opwaarderen als je nog weinig beltegoed hebt. Lees hier meer over in het forum over opwaarderen.
Bladzijde 1 / 1
De status van mijn minuten/data bundel blijft staan op 114, ik kan mijn verbruik dus niet meer aflezen. Is er een storing bij Simyo o.i.d.?
Hi Baviaan,
Momenteel is er bij ons geen storing bekend, graag verneem ik je mobielnummer per privebericht om dit voor je na te kijken.
Groet,
Bibi
Momenteel is er bij ons geen storing bekend, graag verneem ik je mobielnummer per privebericht om dit voor je na te kijken.
Groet,
Bibi
Hoe kan ik achterhalen hoelang mijn prepaidtegoed nog geldig is?
Welkom op het forum Caspar,
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar. Je moet echter wel 1 keer in 6 maanden tijd een uitgaand gesprek hebben gevoerd of een uitgaande sms hebben gestuurd.
Groetjes,
Alex
Je beltegoed is onbeperkt houdbaar. Je moet echter wel 1 keer in 6 maanden tijd een uitgaand gesprek hebben gevoerd of een uitgaande sms hebben gestuurd.
Groetjes,
Alex
Hoi Alex.Dat is mij bekend. Op Mijn Simyo zie ik wel hoeveel tegoed ik nog heb, maar niet tot wanneer dit nog geldig is.
Je belminuten gaan altijd per de 1ste van de maand van start. Je minuten lopen dus tot het eind van de maand. Dit is ook van toepassing op de internet en/of sms bundels.
Ik heb dus prepaid, geen abonnement.
Sorry Caspar,
Dan is mijn antwoord niet van toepassing. Je ontvangt na ongeveer 5 maanden een email met daarin de melding dat je gebruik moet maken van je aansluiting omdat deze anders vervalt. Verder kun je ook bij je verbruik zien wanneer er voor het laatst uitgaand verkeer (bel/sms/internet) heeft plaatsgevonden.
Groetjes,
Alex
Dan is mijn antwoord niet van toepassing. Je ontvangt na ongeveer 5 maanden een email met daarin de melding dat je gebruik moet maken van je aansluiting omdat deze anders vervalt. Verder kun je ook bij je verbruik zien wanneer er voor het laatst uitgaand verkeer (bel/sms/internet) heeft plaatsgevonden.
Groetjes,
Alex
Bedankt voor je antwoord Alex. Het tweede had ik inmiddels ook ontdekt, maar ik dacht dat het misscxhien iets eenvoudiger kon.
Groeten.
Groeten.
Je kunt je beltegoed op elk moment inzien via Mijn Simyo, je persoonlijke pagina op Simyo.nl.
Hier kun je ook opwaarderen als je nog weinig beltegoed hebt. Lees hier meer over in het forum over opwaarderen.
Kun je niet op je telefoon zelf zien wat je beltegoed is? Mijn schoonmoeder heeft geen computer. Ik heb voor haar een Simyo kaart geregeld omdat het onbeperkt beltegoed heeft. Ze belt namelijk niet zo vaak. Maar ze zou wel, zoals bij haar vorige provider, graag zelf haar beltegoed in de gaten willen houden. Overigens heb ik wel voor haar inmiddels automatisch opwaarderen aangevraagd. Dus dat loopt aL. Maar toch zou ze graag zelf inzicht in het verbruik houden. Kan dit zonder computer?
Ik heb hetzelfde probleem. Bij mijn vorige SIM kaart kon ik, waar dan ook, mijn beltegoed inzien met *100#. Dat werkt bij Simyo helaas niet. Is hier een andere code voor? Ik ben vaak weg en wil dan soms weten hoeveel tegoed ik nog heb, terwijl ik op dat moment niet de beschikking heb over een computer
Beste Epvl en JaVi,
Welkom op het Simyo forum!
Jullie kunnen het beltegoed telefonisch opvragen als jullie de optie 'mobiel opwaarderen' activeren. Dit kan onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' op de persoonlijke pagina. Na het invullen van het aanvraagformulier en de activatie van de bankrekening kunnen jullie door te bellen naar 1244 het beltegoed opvragen en telefonisch opwaarderen.
Groetjes,
Manisha
Welkom op het Simyo forum!
Jullie kunnen het beltegoed telefonisch opvragen als jullie de optie 'mobiel opwaarderen' activeren. Dit kan onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' op de persoonlijke pagina. Na het invullen van het aanvraagformulier en de activatie van de bankrekening kunnen jullie door te bellen naar 1244 het beltegoed opvragen en telefonisch opwaarderen.
Groetjes,
Manisha
Jullie kunnen het beltegoed telefonisch opvragen als jullie de optie 'mobiel opwaarderen' activeren. Dit kan onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' op de persoonlijke pagina. Na het invullen van het aanvraagformulier en de activatie van de bankrekening kunnen jullie door te bellen naar 1244 het beltegoed opvragen en telefonisch opwaarderen. Groetjes, Manisha
Geld deze constructie ook voor een abonnement of alleen voor prepaid?
Beste Sannie,
Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien.
Groetjes,
Manisha
Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien.
Groetjes,
Manisha
Beste Sannie, Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien. Groetjes, Manisha
Maar dan ben je afhankelijk van een pc en het is niet realtime heb ik begrepen...
kun je met een abo niet per sms je beltegoed opvragen?
Beste Sannie,
Je kunt het resterend bundeltegoed van het abonnement alleen inzien op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Als het in de toekomst mogelijk wordt dit telefonisch op te vragen zullen wij dit kenbaar maken op het Simyo forum.
Groetjes,
Manisha
Je kunt het resterend bundeltegoed van het abonnement alleen inzien op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Als het in de toekomst mogelijk wordt dit telefonisch op te vragen zullen wij dit kenbaar maken op het Simyo forum.
Groetjes,
Manisha
Hi Baviaan, Momenteel is er bij ons geen storing bekend, graag verneem ik je mobielnummer per privebericht om dit voor je na te kijken. Groet, Bibi
Ik blijf ook stilstaan op 54 minuten.. het is begewerkt tot gisteren 10.50 uur. ik heb vandaag 2 x gebeld maar heb geen idee hoelang.....dus volgens mij is er een storing.
Ik wil weten of ik nu nog kan bellen binnen de bundel.....anders LAAT IK ME BELLEN....
Beste Sannie, Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien. Groetjes, Manisha
ja alleen staat de teller stil sinds gisteren....ik begin er behoorlijk van te balen
Beste Sannie, Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien. Groetjes, Manishaja alleen staat de teller stil sinds gisteren....ik begin er behoorlijk van te balen
NU gaat er 10 minuten van GISTEREN AF..
en ik ging ervanuit dat ik vandaag genoeg nog had en ben zo maar wat gaan bellen..
NIET leuk. Ben heel bang dat ik er nu overheen ga... en ik heb al zo weinig geld
NU gaat er 10 minuten van GISTEREN AF.. en ik ging ervanuit dat ik vandaag genoeg nog had en ben zo maar wat gaan bellen.. NIET leuk. Ben heel bang dat ik er nu overheen ga... en ik heb al zo weinig geldBeste Sannie, Het geldt allee voor prepaid aansluitingen. Het tegoed kun je bij een abonnement op de persoonlijke pagina terugzien. Groetjes, Manishaja alleen staat de teller stil sinds gisteren....ik begin er behoorlijk van te balen
En nu 17.58 uur gaat er weer 5 minuten van GISTEREN af,...en dan nog de gesprekken van vandaag...OMDAT IK DACHT DAT IK ruim genoeg had.
Beste J@net,
Het verbruik bij Simyo wordt altijd met een vertraging verwerkt. Er staat bij het verbruik tot wanneer het is bijgewerkt.
Groetjes,
Arie
Het verbruik bij Simyo wordt altijd met een vertraging verwerkt. Er staat bij het verbruik tot wanneer het is bijgewerkt.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.