.

Beantwoord

Extra gezinslid met simyo aansluiting onder 1 account mogelijk?

  • 31 December 2015
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

Hallo,

Ik heb zelf een doorlopend abonnement en wil voor mijn zoon een aparte prepaid kaart kopen. Kan dit onder mijn account aanvullend gedaan worden, of moet hij zijn eigen account maken en daar de prepaid bestellen?
Het valt me namelijk op dat ik, als ik www.simyo.nl start en doorklik op prepaid, automatisch inlog op mijn eigen account. Als ik dan doorklik naar prepaid dan moet ik op een gegeven moment in het proces ook nummerbehoud aan- of uitzetten. Als ik daar geen gebruik van maak, ben ik dan mijn abonnement en nummer kwijt tbv de prepaid kaart? Hoe zit dat precies?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 31 December 2015, 18:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Silokefl,

Welkom op het Simyo Forum.

Als je zoon een prepaid kaart wil moet je zelf uitloggen in Mijn Simyo en dan gewoon naar de Simyo website gaan.
Daar ga je naar PrePaid en doorloopt het bestel proces.

Je zoon krijgt inderdaad een eigen account.
Technisch gezien is dit nog niet mogelijk om meerdere aansluitingen onder 1 account te beheren.

Snap je het of heb je nog vragen?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi silofeki,

Wat leuk dat je je vraag via het Simyo Forum stelt!

Ik zie dat maikel.twinnie jouw vraag al goed beantwoord heeft. Bedankt daarvoor! Ik heb er niet veel aan toe te voegen. Het maakt niet uit of je ingelogd bent op Mijn Simyo als je via deze pagina een nieuwe bestelling plaatst. Als je bij nummerbehoud niets invult, krijgt je zoon een nieuw telefoonnummer. Het is bij Simyo niet mogelijk om meerdere aansluitingen onder één account te hebben.. Daarnaast zou je je simkaart gegevens bij nummerbehoud moeten invullen, als je zou willen overstappen naar Sim Only. Je hoeft je dus geen zorgen te maken 😉.

Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Estelle

Reageer