Skip to main content
Vraag

eSIM activatie werkt niet: "Foutmelding 0025"

• September 15, 2025
  • 8 reacties
  • 45 Bekeken

Goedendag, ik ben een nieuwe klant bij Simyo en ik heb een eSIMO besteld. Als ik deze wil activeren via de app krijg ik “Er ging iets mis bij het aanvragen van je eSIM Foutmelding 0025”

Hoe krijg ik de QR code voor mijn telefoon?

8 reacties

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 15, 2025

Hoi ​@PetraW,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Heb je de Mijn Simyo app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Welk merk en model telefoon gebruik je? Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst.

Groetjes,
Amy

• auteur
  • Beginner
  • September 15, 2025

Hoi ​@PetraW,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te installeren! 

Heb je de Mijn Simyo app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Welk merk en model telefoon gebruik je? Dan kan ik dit even voorleggen bij onze technische dienst.

Dag Amy, de app is net voor het eerst geïnstalleerd, dus ja in die zin is hij “opnieuw gedownload”.

Telefoon is een Motorola G75. 

Het probleem is dat ik helemaal geen QR code krijg in de app. Alleen het volgende:

• auteur
  • Beginner
  • September 15, 2025

• auteur
  • Beginner
  • September 15, 2025

Ik snap sowieso niet waarom ik me opnieuw zou moeten verifieren via een telefoonummer. Dit gaat om een prepaid eSIM die ik gewoon online heb besteld en met iDeal heb betaald.

• auteur
  • Beginner
  • September 15, 2025

Hallo iemand enig idee wat foutmelding 0025 betekent? Ik kom niet verder zo.

Ik denk dat ik mijn aanmelding maar ga annuleren, ik heb geloof ik 14 dagen de tijd om het geld terug te krijgen.

Friesian
  • Forum Expert
  • September 16, 2025

Beste ​@PetraW 

Morgen. 

Even voor jou ter informatie. Het forum is 1 van de communicatie kanalen die gebruikt worden maar het is geen live chat. Wanneer het wordt gegeven aan de technische dienst dan zou ik het even wat tijd geven. Met jouw screenshot hebben ze dan sowieso wat meer achtergrondinformatie. 

Verificatie is sowieso nodig, denk bijvoorbeeld maar aan een sim swap. Criminelen verzinnen steeds weer iets nieuws.

Ik ga er vanuit dat je telefoon beschikt over ook een fysieke sim slot daar kun je voorlopig dan een andere simkaart in stoppen van een fysieke winkel. Persoonlijk ben ik meer voor een fysieke simkaart. 

Succes! 

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • September 16, 2025

Hoi ​@PetraW,

Bedankt voor je reactie. Ik zal dit even voorleggen bij de technische afdeling. Zodra ik een reactie van hen krijg zal ik je een terugkoppeling geven in dit topic. 

Bedankt voor je r​eactie @Friesian!

Groetjes,
Amy

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 3, 2025

Hoi ​@PetraW,

Het antwoord heeft even op zich moeten wachten maar als het goed is zou je de eSIM nu moeten kunnen installeren. Laat je even weten of dit lukt?

Groetjes,
Amy