Hallo Simyo,
Ik had gisteravond nog 22,50 beltegoed. De volgende ochtend had ik nog maar 20,80 Hoe kan dat?
Gr Patricia
Bladzijde 1 / 1
Hallo Patricia.
Er zit bij de registratie van Simyo altijd een vertraging in, controleer dus laatste bel/sms/data.
Laatste verbruikskosten zijn 1.70 in je beschrijving.
Groet,
Friesian
Kun je hier verder mee? Duidelijk?
Er zit bij de registratie van Simyo altijd een vertraging in, controleer dus laatste bel/sms/data.
Laatste verbruikskosten zijn 1.70 in je beschrijving.
Groet,
Friesian
Kun je hier verder mee? Duidelijk?
Hallo Patricia.
Er zit bij de registratie van Simyo altijd een vertraging in, controleer dus laatste bel/sms/data.
Laatste verbruikskosten zijn 1.70 in je beschrijving.
Groet,
Friesian
Kun je hier verder mee? Duidelijk?
Hallo Friesian,
Er is alleen 1 probleem, dat ik vergeten ben bij te melden. Ik heb nog helemaal niet gebeld en gesms't met iemand. Ik heb alleen wat apps gedownload meer niet.
Groetjes,
patricia
Hallo Patricia.
Dat zou best een verklaring kunnen zijn.
Wanneer je de telefoon instelt op niet automatisch bijwerken van apps maar via wifi dat is een mogelijkheid die helpt.
Lees voor de zekerheid mocht dat nog niet bekend zijn, dit blog van Simyo
http://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
Verder zou je indien gewenst op Mijn Simyo bij simkaart en instellingen internet uit kunnen zetten.
Gebruik dan alleen wifi, dat scheelt vaak aanzienlijk in kosten. (Zeker bij prepaid)
Groet,
Friesian
Dat zou best een verklaring kunnen zijn.
Wanneer je de telefoon instelt op niet automatisch bijwerken van apps maar via wifi dat is een mogelijkheid die helpt.
Lees voor de zekerheid mocht dat nog niet bekend zijn, dit blog van Simyo
http://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/
Verder zou je indien gewenst op Mijn Simyo bij simkaart en instellingen internet uit kunnen zetten.
Gebruik dan alleen wifi, dat scheelt vaak aanzienlijk in kosten. (Zeker bij prepaid)
Groet,
Friesian
Hallo Friesian,
Ik had het probleem al opgelost. Kwam toch door internet nog aan.
Toch nog bedankt voor de moeite enzo.
Groetjes,
Patricia
Ik had het probleem al opgelost. Kwam toch door internet nog aan.
Toch nog bedankt voor de moeite enzo.
Groetjes,
Patricia
Anytime anyplace anywhere.
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Groet,
Friesian
(met dank aan Nena & Kim Wilde)
Groet,
Friesian
Hoi PatriciaM,
Fijn dat Friesian je zo goed heeft kunnen helpen 🙂
Fijn dat Friesian je zo goed heeft kunnen helpen 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.