.

Beantwoord

Er is nu al beltegoed weg

  • 23 July 2014
  • 6 reacties
  • 353 Bekeken

Badge +3
Hallo Simyo,

Ik had gisteravond nog €22,50 beltegoed. De volgende ochtend had ik nog maar €20,80 Hoe kan dat?

Gr Patricia
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 July 2014, 11:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo Patricia.

Er zit bij de registratie van Simyo altijd een vertraging in, controleer dus laatste bel/sms/data.
Laatste verbruikskosten zijn € 1.70 in je beschrijving.

Groet,
Friesian

Kun je hier verder mee? Duidelijk?
Badge +3
Hallo Patricia.

Er zit bij de registratie van Simyo altijd een vertraging in, controleer dus laatste bel/sms/data.
Laatste verbruikskosten zijn € 1.70 in je beschrijving.

Groet,
Friesian

Kun je hier verder mee? Duidelijk?


Hallo Friesian,

Er is alleen 1 probleem, dat ik vergeten ben bij te melden. Ik heb nog helemaal niet gebeld en gesms't met iemand. Ik heb alleen wat apps gedownload meer niet.

Groetjes,
patricia
Hallo Patricia.

Dat zou best een verklaring kunnen zijn.
Wanneer je de telefoon instelt op niet automatisch bijwerken van apps maar via wifi dat is een mogelijkheid die helpt.

Lees voor de zekerheid mocht dat nog niet bekend zijn, dit blog van Simyo
http://www.simyo.nl/blog/nooit-meer-over-je-mobiele-datalimiet-heen/

Verder zou je indien gewenst op Mijn Simyo bij simkaart en instellingen internet uit kunnen zetten.
Gebruik dan alleen wifi, dat scheelt vaak aanzienlijk in kosten. (Zeker bij prepaid)

Groet,
Friesian
Badge +3
Hallo Friesian,

Ik had het probleem al opgelost. Kwam toch door internet nog aan.

Toch nog bedankt voor de moeite enzo.

Groetjes,
Patricia
Anytime anyplace anywhere. 🆒
(met dank aan Nena & Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Reputatie 5
Badge +11
Hoi PatriciaM,

Fijn dat Friesian je zo goed heeft kunnen helpen 🙂

Reageer