.

Beantwoord

Einddatum maandbundel klopt niet

  • 27 September 2013
  • 1 reactie
  • 377 Bekeken

Badge
Ik heb op 18 september een nieuwe maandbundel aangeschaft.  Nu zou ik dus verwachten dat die geldig is tot en met 17 oktober, maar op de website bij 'mijn simyo' staat dat die geldig is tot 16 oktober.
Is die einddatum onjuist vermeld?  Zie ook mijn vorige (onbeantwoorde) vraag hierover: https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/geen-nieuwe-maand-bundel-aanschaffen-14066/
Toen dacht ik dat de einddatum wel klopte (ik ging zelf uit van 30 dagen), maar hij ging toch nog een dag door. 
Deze maand heeft wel 30 dagen, maar toch klopt de einddatum weer niet op de website.

Dit vind ik erg verwarrend, ik weet nu niet of ik op 17 oktober wel/geen internet heb.
icon

Beste antwoord door Ernst 28 September 2013, 10:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi ruth_,

Allereerst onze excuses dat dit topic nog niet beantwoord is. Ik zal er zo induiken, dank je dat je ons er op wijst :)

Uit je gegevens haal ik dat je internetbundel t/m de 17 moet werken, tenzij je bundel op is, natuurlijk. Which ever comes first, zeg maar.

Het gebeurt inderdaad wel eens dat de einddatum niet goed staat, en dit heeft inderdaad te maken met 30 dagen/1 maand. Omdat dit niet bij iedereen gebeurt is het voor onze IT'ers best lastig om de oorzaak te vinden.

Reageer