.

Beantwoord

eenmalige machtiging

  • 15 April 2014
  • 1 reactie
  • 537 Bekeken

Op 13 april bekeek ik mijn bankgegevens en zag dat op 14 april een incasso zou plaatsvinden van Buckaroo Derdengelden. Wist niet wat die incasso inhield en heb deze toen geweigerd, aangezien geen naam vermeld werd. Na veel google-werk kwam ik er achter dat deze kwam van Simyo. Maandagmorgen contact opgenomen met de bank om de weigering teniet te doen, maar dat kon niet, kreeg vanmorgen de melding van Simyo dat er niet geincasseerd kon worden en wilde ik een eenmalige machtiging in werking stellen door contact met Simyo op te nemen. Nu las ik op jullie site dat Buckaroo nog zou trachten om deze incasso te innen. Wat is nu juist/ wachten op Buckaroo of weer een eenmalige machtiging af te geven bij Simyo?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 April 2014, 12:15

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +8
Hoi nelvanwell,

Welkom op het forum :)
Sorry dat je in verwarring werd gebracht door deze omschrijving. Inmiddels staat in de incasso vermeld dat het van Simyo afkomstig is, maar ik begrijp je verwarring.
Ik zie dat je inmiddels je rekeningnummer weer actief hebt gemaakt. Je zou nu dus ook automatisch opwaarderen weer aan kunnen zetten. Dan werkt het weer zoals je gewend bent. :)

Groetjes, Charlene

Reageer