.

Beantwoord

Een kennis van mij wil graag een prepaid sim only via mij laten regelen. Kan dat?

  • 19 January 2016
  • 6 reacties
  • 177 Bekeken

Een kennis van mij wil graag een prepaid sim only via mij laten regelen. Kan dat?
icon

Beste antwoord door franswon 19 January 2016, 19:31

Bekijk originele reactie

6 reacties

Ook met vriendendienst?
Reputatie 4
Badge +8
Volgens mij geldt dit alleen voor Sim Only abonnement.
Reputatie 7
Badge +9
Er is een maximum van 5 aansluitingen per adres/bankrekening, ongeacht of het prepaid of abonnement is!

https://forum.simyo.nl/over-simyo-forum-80/verschillende-nummers-op-de-zelfde-naam-17929

Dus als je dat aantal niet overschrijdt is er geen probleem.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Idserda,

Je bent zo te zien al door twee experts geholpen 🙂. Zolang je niet meer dan 5 aansluitingen hebt, kun je gewoon een Simyo Prepaid bestellen voor een kennis! Daarnaast geeft koorelle al goed aan dat de vriendendeal alleen voor nieuwe Sim Only (abonnement) klanten is.

Zijn je vragen zo beantwoord en gaat het lukken om de bestelling te plaatsen?

Groetjes, Tiury

Hartstikke bedankt voor jullie hulp, franswon en koorelle 🙂!
Die kennis woont elders en alles is al geregeld.
Zij wilde een sim only prepaid kaart, die indien nodig, elke keer automatisch opgewaardeerd word.
Voor oudere mensen, die een telefoon uit veiligheidsoverwegingen bij zich (zouden) moeten hebben en niet elke keer een andere prepaidkaart moeten kopen in de winkel is Simyo ideaal.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Idserda,

Goed om te horen dat de bestelling is gelukt 🙂 Zeker als je automatisch opwaarderen aan kunt zetten, hoeft inderdaad iemand niet de deur uit voor beltegoed. Het ook gelukt om dit aan te zetten? Dit doe je op deze pagina.

Groetjes, Tiury

Reageer