Skip to main content
Hallo,



Graag zou ik willen weten hoe het komt dat een deel van mijn beltegoed weg is? Vandag zie ik dat ongeveer 1.20 euro af is, zonder dat ik gebeld of sms-t heb. Mijn  mobielinternet staat uit dus dat kan er niet zijn. Ik heb gisteren voor het laatst gebeld. Bij mijn verbruik word ik niet wijzer. Ik zou graag willen weten hoe het komt, is er iets anders waardoor mijn beltegoed mindert?



Ik hoor het graag!
Misschien ben je pas bij Simyo gekomen? In dat geval wordt het tegoed van een eerste maand naar evenredigheid berekend. Als je bijvoorbeeld op de 10e van een maand bij Simyo komt bij een bundel van € 10,00 dan is het tegoed voor de eerste periode ongeveer (30-10)/30 x € 10 = € 6,67.
Bedankt voor de reactie!

Het klopt dat ik pas bij Simyo ben gekomen. Alleen ik heb geen abbonement maar een prepaid sim kaart genomen.

Mijn eerste tegoed was 7,50 euro. En ik heb geen bundels geactiveerd. Ik heb niks in de voorwaarden gelezen over het tegoed dat naar evenredigheid wordt berekend! 
Oke, dat kon ik niet zien/weten dat je een prepaid afnemer bent. Om de een of andere reden ga ik er maar vanuit dat iedereen bij Simyo Sim-Only heeft....



Maar nee, bij Prepaid gaat mijn verhaal niet op. Dus dat van de evenredigheid kun je naast je neerleggen.



Een moderator zal dit oppakken en afhandelen.
Hoi G.s., welkom op het Simyo forum!



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Prepaid. Andere gebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden.



Ik begrijp dat je de € 1,20 niet kan terug vinden. Ik heb daarom gekeken in je gegevens 😮

Je internetoptie staat uit. Dit betekent dat je geen internetverbinding kan maken met je simkaart. Je beltegoed is dus niet verbruikt aan internet.



Verder zie ik dat je wel in de afgelopen tijd hebt ge-smsÂ’t en gebeld. Vooral telefoongesprekken naar verschillende telefoonnummers. Je kunt het beste even je verbruikgegevens erbij pakken. Deze zie je op Mijn Simyo staan onder het tabblad Verbruik > Mijn verbruik > Verbruik voor rtelefoonnummer] ]datum] tussen en ndatum] - Toon verbruik.



Als je hier kijkt, dan zie je verschillende gegevens verschijnen. Daar staat de datum, het tijdstip, het telefoonnummer en of het een gesprek of sms'je was. Als het een gesprek was, dan zie je ook de gespreksduur en natuurlijk de kosten.



Wil je laten weten of dit het één en ander verhelderd?



@RicoK; als het een Sim Only was, dan was je tip heel handig 🙂 Bedankt voor je hulp!

Reageer