.

Beantwoord

een bundel van 2,50 euro voor 100 belminuten

  • 5 September 2012
  • 3 reacties
  • 475 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb in mijn vakantie een belbundel van 2,50 euro gekocht en zou hier 100 min. mee kunnen bellen, als ik naar mijn verbruik kijk zie ik
niet waar deze 100 minuten aan opgegaan zijn wel vind ik mijn verbruikskosten hoger dan ik verwacht had.
Wordt de bundel ook gespecificeerd? is er een manier waarmee ik kan zien hoe het met die 100 minuten is gegaan?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 September 2012, 10:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

waar kan ik deze bundel aan zetten. 
ik heb een abbo maar kom net nog wat  te kort. en zou graag dit er bij willen.
helaas kan ik deze optie nergens vinden om aan te vinken.

Groetjes Deejee
Badge +6
Ik heb in mijn vakantie een belbundel van 2,50 euro gekocht en zou hier 100 min. mee kunnen bellen, als ik naar mijn verbruik kijk zie ik
niet waar deze 100 minuten aan opgegaan zijn wel vind ik mijn verbruikskosten hoger dan ik verwacht had.
Wordt de bundel ook gespecificeerd? is er een manier waarmee ik kan zien hoe het met die 100 minuten is gegaan?


Beste Rvl,

Welkom op het forum!
Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. Je hebt de bundel op 2 augustus gekocht.
De bundel is alleen voor het bellen/sms'en naar andere Simyo gebruikers. Alle gesprekken na 2 augustus naar Simyo klanten of sms'jes die zijn verstuurd vallen binnen die bundel.
Badge +6
waar kan ik deze bundel aan zetten. 
ik heb een abbo maar kom net nog wat  te kort. en zou graag dit er bij willen.
helaas kan ik deze optie nergens vinden om aan te vinken.

Groetjes Deejee


Beste Deejee,

Welkom op het forum!
De onderling belbundel is alleen voor de prepaidklanten van Simyo beschikbaar en niet voor de klanten die een abonnement hebben.
Wellicht is het handig om je belbundel te verhogen via de persoonlijke pagina.

Reageer