Skip to main content
Vraag

(deels) geblokkeerd?

  • September 27, 2025
  • 5 reacties
  • 44 Bekeken

Mijn bundel was op, waardoor ik deze direct heb aangevuld. Nu is mijn simkaart deels geblokkeerd. Hoe kan dit zsm worden opgelost?

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • September 27, 2025

Beste ​@Mocky vandaag kun je Simyo via WhatsApp bereiken tot 17u00, zie onderstaande link:

https://www.simyo.nl/klantenservice#contact

Succes


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • September 27, 2025

Wat is deels geblokkeerd?


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 29, 2025

Hi ​@Mocky,

Bedankt voor je bericht. 

Op je aansluiting zie ik dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost. Fijn om te zien dat je geholpen bent!
 

Wat is deels geblokkeerd?

In dit geval was de klant uitgaand geblokkeerd omdat de blokkade is blijven hangen na het opwaarderen. Deze is daarna handmatig verwijderd door één van mijn collega's. 🙂 ​@wimj12 

Thanks voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • September 29, 2025

Weer een mysterie opgelost.

Dank je ​@Roeqajja.


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 30, 2025

Geen dank hoor! 😊 ​@wimj12