Skip to main content

.

Mijn toegang tot mobiel internet is wegens het bereiken van mijn maandelijks dataplafond afgesloten. Maar ik heb nog 144mB tegoed! Genoeg om bijvoorbeeld mijn email te checken. Ik weet 100% zeker dat ik die mBs nog tegoed heb. Dat kan ik zien aan het verbruik per dag.

Beste ​@Coen20 de 80 en 100% waarschuwing van het verbruik is leidend voor het actuele verbruik.

In MijnSymio kun je het verbruik ook zien, maar loopt altijd achter.

Beste ​@Coen20 de 80 en 100% waarschuwing van het verbruik is leidend voor het actuele verbruik.

In MijnSymio kun je het verbruik ook zien, maar loopt altijd achter.

Nog ter aanvulling: de 80 en 100% waarschuwingen komen direct vanuit het netwerk van KPN via SMS naar jouw telefoon en zijn dus altijd actueel. Deze gegevens gaan ook naar Simyo maar zijn zoals ​@JanD al aangaf, met enige vertraging zichtbaar in ‘mijn Simyo’. Er kan dus enig verschil zitten tussen de twee informatiebronnen.    

Ja, dat verschil ken ik,  maar op dit moment is 27 december de laatste meetdag, ik heb die dag 60mB gebruikt zie ik aan mijn verbruik per dag. Blijft over 144mB zoals aangegeven. Daarna geen enkele mB kunnen verbruiken wegens te vroeg ingesteld dataplafond.

Reageer