Mijn beltegoed staat op -0,24 eurocent. Mijn internetbundel is echter nog niet afgelopen en ik heb nog 175 MB tegoed. Toch heb ik sinds vandaag geen internet meer op mijn telefoon. Hoe kan dit?
Met vriendelijke groet,
Marcia Breuren
Bladzijde 1 / 1
Bij Simyo is het inderdaad zo dat als je beltegoed het nulpunt is gepasseerd dat dan je hele aansluiting op non-actief wordt gesteld totdat je opgewaardeerd hebt. Het hebben van een internetbundel met een positief tegoed aan MBs heeft daarop geen invloed.
Hoi mbreuren,
Dank voor je bericht. Ik snap dat het vervelend is dat als je nog MB's over hebt, je die niet kunt gebruiken. Graag geef ik je wat meer informatie hierover.
Scotsman heeft je vraag goed beantwoord. Op het moment dat je een negatief saldo hebt, wordt al het uitgaande verbruik geblokkeerd. Dat betekent dat je niet kunt bellen, sms'en en internetten, maar wel bereikbaar bent. Op het moment dat je opwaardeert en je beltegoed weer positief is, kun je weer gebruik maken van je internetbundel.
@Scotsman, dankjewel voor je antwoord 🙂
Dank voor je bericht. Ik snap dat het vervelend is dat als je nog MB's over hebt, je die niet kunt gebruiken. Graag geef ik je wat meer informatie hierover.
Scotsman heeft je vraag goed beantwoord. Op het moment dat je een negatief saldo hebt, wordt al het uitgaande verbruik geblokkeerd. Dat betekent dat je niet kunt bellen, sms'en en internetten, maar wel bereikbaar bent. Op het moment dat je opwaardeert en je beltegoed weer positief is, kun je weer gebruik maken van je internetbundel.
@Scotsman, dankjewel voor je antwoord 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.