Skip to main content

.

Beste lezer,

Voor 10 euro koop ik een databundel die een maand geldig zou moeten zijn. Databundel werkt echter niet.

Vervolgens meld ik dit via whatsapp. Ik wacht nu al anderhalve dag en ik word niet geholpen.

Aangezien de databundel niet werkt wil ik graag mijn geld terug. 

Kan dat geregeld worden?

Alvast bedankt. 

Groet, Robert 

~admin: titel aangepast i.v.m. betere vindbaarheid

Staat internet binnen Nederland wel aan op je MijnSimyo (app)?


Zeker


Gaat dit om prepaid of sim only? Bij prepaid heb je wel een positief saldo nodig om (ook) te kunnen internetten.


Hi @Robert030,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt hierover.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en geholpen bent 🙂. Je had de internetbundel op lage snelheid, hiermee kun je enkel Whatsapp-berichten versturen, e-mails zonder bijlage openen en navigeren. Op onze website kun je deze informatie terugvinden.

Super bedankt voor de hulp! @Friesian en @Ray 

Groetjes,
Roeqajja


Reageer