Skip to main content
Ik had voor zaterdag 22 november een internet dagbundel  gevraagd. Ik had Internet äan"gezet op mijn symio en zou 4 sms'en krijgen voor activeren van de dagbundel.

SMS'en heb ik nooit gezien en toen ik op de plaats van bestemming was en wilde gebruik maken van de dagbundel werkte het internet niet. Pas toen ik thuis op de WIFI was werden mijn berichten verstuurd
Is dit de eerste keer dat je wilt internetten met jouw / deze telefoon? Ik bedoel via 3G. Niet WiFi.



Of is dit misschien het antwoord?



Hoi Tiesonline,



Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt. Je hebt een Blackberry internet bundel nodig om te kunnen internetten op je Blackberry. Helaas bieden we geen Blackberry internet bundels aan voor prepaid klanten.



Groetjes,



Alex

Is dit de eerste keer dat je wilt internetten met jouw / deze telefoon? Ik bedoel via 3G. Niet WiFi.



Of is dit misschien het antwoord?



Hoi Tiesonline,



Ik heb wel een vermoeden waar het aan ligt. Je hebt een Blackberry internet bundel nodig om te kunnen internetten op je Blackberry. Helaas bieden we geen Blackberry internet bundels aan voor prepaid klanten.



Groetjes,



Alex






Ik heb op deze BB ook eens zonder problemen een maand bundel gehad. Dus daar ligt het niet aan
Hoi Tiesonline,



Het is mogelijk dat bepaalde internet opties werken of dat het heeft gewerkt. Toch kunnen we hiervoor geen technische ondersteuning bieden. Internetten op je Blackberry werkt alleen goed als je een Blackberry internet bundel hebt.



Groetjes,



Alex

Reageer