.

Beantwoord

dagbundel internet

  • 17 December 2012
  • 4 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
hallo,
ik heb gisteren 16-12-12 een dagbundel voor internet gekocht, voor een dag onbeperkt internetten,
behalve de 1 euro voor de kosten van die bundel is er ook een groot bedrag van mijn prepaid gehaald.
ik sta nu 1,35 in de min.
waarom kan ik niet gewoon "onbeperkt" en "zorgeloos" internetten zoals simyo zegt?

als iemand hier antwoord op heeft, zou ik dat graag willen weten

met vriendelijke groet

stephen busschers
icon

Beste antwoord door Alex 18 December 2012, 11:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
hallo,
ik heb gisteren 16-12-12 een dagbundel voor internet gekocht, voor een dag onbeperkt internetten,
behalve de 1 euro voor de kosten van die bundel is er ook een groot bedrag van mijn prepaid gehaald.
ik sta nu 1,35 in de min.
ook is bij mij op 12-12-12 een klein begrag afgeschreven, nu gaat het hier om 23 cent maar toch, als ik een dagbundel koop, lijkt het me erg logisch om niet te hoeven betalen voor internet
waarom kan ik niet gewoon "onbeperkt" en "zorgeloos" internetten zoals simyo zegt?

als iemand hier antwoord op heeft, zou ik dat graag willen weten

met vriendelijke groet

stephen busschers

P.s, is het mogelijk om mijn geld terug tekrijgen wat mij ten onrechte is afgeschreven?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Stephen,

Simyo biedt een dagbundel aan waarbij je tot 20 mb kunt verbruiken per dag. Met een maandbundel kun je 200 mb verbruiken. Wij communiceren niet dat je 'zorgeloos' of 'onbeperkt' kunt internetten. Overigens is het niet zo dat je extra kosten hebt gemaakt, omdat je internet bundel op was. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van internet voordat je internet dagbundel geactiveerd was.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Stephen,

Simyo biedt een dagbundel aan waarbij je tot 20 mb kunt verbruiken per dag. Met een maandbundel kun je 200 mb verbruiken. Wij communiceren niet dat je 'zorgeloos' of 'onbeperkt' kunt internetten. Overigens is het niet zo dat je extra kosten hebt gemaakt, omdat je internet bundel op was. Ik zie dat je gebruik hebt gemaakt van internet voordat je internet dagbundel geactiveerd was.

Groetjes,

Alex


ik heb op de knop activeren geklikt,
toen stond er:
u kunt nu gebruik maken van het internet.

er werd tenminste een bevestigend bericht weergegeven waarin stond dat ik mijn bundel geactiveerd heb.

zou u me dan in ieder geval kunnen zeggen hoe ik in het vervolg mijn bundel kan activeren?

alvast bedankt,

stephen

P.s ik neem dus aan, dat het nu niet mogelijk is om (een deel) van het geld terug te krijgen
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Stephen,

De internet bundel activeren doe je gewoon zoals je het eerder ook hebt gedaan. Je hebt echter de dagbundel op 16/12/12 om 15:44 geactiveerd. Het internet verbruik waarvoor kosten zijn berekend heeft op 16/12/12 om 15:27 plaatsgevonden.

Er kunnen daarom geen kosten worden vergoed.

Groetjes,

Alex

Reageer