.

Beantwoord

Combi simkaart

  • 28 November 2012
  • 3 reacties
  • 336 Bekeken

Ik heb een prepiad sim kaart besteld, op de website stond vermeld dat alle simkaarten combi simkaarten zijn. Echter heb ik vandaag de simkaart ontvangen en blijkt het toch een gewone sim kaart te zijn.

Via self service kan ik wel een nieuwe bestellen maar dit kost me 5 euro?

Ik probeerde net klantenservice te bellen maar is helaas gesloten en ik kan nooit voor half 6 bellen, is er een andere optie om toch de door mij bestelde sim kaart te ontvangen?
icon

Beste antwoord door Alex 5 December 2012, 10:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Heb vandaag eerder vrij genomen om klantenservice maar te bellen..... 1 x 15 min gewacht en dacht nee probeer het later wel weer. Uur later 20 minuten en de 3e poging denk ik, ik blijf nu gewoon hangen :-S... na 19 minuten kreeg ik EINDELIJK een medewerker aan de lijn.

Ik werk ook bij een klantenservice maar dat kan bij ons echt niet. Hoe dan ook, erg vriendelijke jongen aan de lijn welke het zeer vreemd vond dat ik een gewone simkaart heb ontvangen, stuurt me kosteloos een combi sim toe alsnog. Nu paar dagen wachten en kan ik finally m'n Iphone gebruiken 😉
Reputatie 7
Badge +9
Veel plezier met e iPhone
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marjoow,

Allereerst excuses voor de wachttijden. Als je een nieuwe prepaid bestelling doet, ontvang je altijd een normale simkaart. Kan je daarom aangeven waar op de website staat aangegeven dat je een combisimkaart ontvangt? Dan kunnen we dat aanpassen.

Groetjes,

Alex

Reageer