.

Beantwoord

Buitenbundeltarief internet (Prepaid)

  • 18 September 2014
  • 3 reacties
  • 452 Bekeken

Badge
Ik ben een paar maanden geleden geschokken.
Bleek ik op de laatste dag van de maand mijn ingekochte data ineens meer data te gebruiken.
Ik heb toen een klacht ingedient die Simyo heel goed heeft opgelost.
Maar sinds die tijd ben ik bang veel te veel data te gebruiken en heb helemaal geen internet meer genomen op mijn pre-paid kaart.
Ik zou graag weer internet willen.
En of het nou een paar euro meer of minder per maand kost daar maak ik me niet zo druk over.
Wel wil ik absoluut geen hoog bedrag betalen voor "buiten de bundel".
Ik zou graag het systeem zien van een bepaald bedrag voor een maandbundel en als dat op is dan gewoon heel erg laag internet en de mogelijkheid weer een bundel te kopen.
icon

Beste antwoord door Dries 19 September 2014, 11:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi frans49,

Ik snap wat je wilt, alleen is dat niet wat we aanbieden. Als je met Simyo Sim Only of Simyo Prepaid door je databundel bent, betaal je het buitenbundeltarief. Bij Sim Only is dat € 0,15 per MB en bij Prepaid € 0,10 per 100 kB (€ 1,- per MB).

Je kan natuurlijk een internetbundel nemen met je Prepaid aansluiting. Ik raad je dan aan om de grootste bundel van 250 MB te nemen. Als je internet gebruikt is het handig om de Simyo app op je telefoon te installeren. Kijk hier regelmatig op om te controleren hoeveel MB je hebt verbruikt en ook hoeveel je nog over hebt.

Wat je ook kan doen is een datamonitor of MB meter installeren. Wij horen goede verhalen over de app 3G Watchdog. Met deze app kun je gemakkelijk je dataverbruik bijhouden. Ook kun je zien waar je MB's naar toe gaan, dat mogen wij niet bijhouden i.v.m. de wet bescherming persoonsgegevens. Kijk ook even naar deze blog, want anders kun je data verbruiken zonder dat je het doorhebt.

Heb je ik zo toch weten te overtuigen om weer een databundel aan te schaffen?
Badge
Hoi frans49,

Ik snap wat je wilt, alleen is dat niet wat we aanbieden. Als je met Simyo Sim Only of Simyo Prepaid door je databundel bent, betaal je het buitenbundeltarief. Bij Sim Only is dat € 0,15 per MB en bij Prepaid € 0,10 per 100 kB (€ 1,- per MB).

Je kan natuurlijk een internetbundel nemen met je Prepaid aansluiting. Ik raad je dan aan om de grootste bundel van 250 MB te nemen. Als je internet gebruikt is het handig om de Simyo app op je telefoon te installeren. Kijk hier regelmatig op om te controleren hoeveel MB je hebt verbruikt en ook hoeveel je nog over hebt.

Wat je ook kan doen is een datamonitor of MB meter installeren. Wij horen goede verhalen over de app 3G Watchdog. Met deze app kun je gemakkelijk je dataverbruik bijhouden. Ook kun je zien waar je MB's naar toe gaan, dat mogen wij niet bijhouden i.v.m. de wet bescherming persoonsgegevens. Kijk ook even naar deze blog, want anders kun je data verbruiken zonder dat je het doorhebt.

Heb je ik zo toch weten te overtuigen om weer een databundel aan te schaffen?


Dank je voor je uithgebreide antwoord. Jammer is dat Simyo het niet aanbied. Vogens Radar doet Vodafoon het wel met de nieuwe contracten. Ik wacht nog wel af want ik wil beslist geen (zeer dure) data buiten mijn pre-paid gebruiken.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi frans49,

Het is exact wat je zegt, onze rode concullega's bieden het bij hun nieuwe contracten aan, maar niet bij prepaid.

Reageer