Skip to main content
Vraag

buitenbundel

• July 17, 2026
  • 0 reacties
  • 0 Bekeken

Beste,

Onlangs heb ik gebruikgemaakt van de actie waarbij ik €5 prepaid beltegoed heb opgewaardeerd en in totaal €7,50 tegoed zou ontvangen.

Helaas is er vervolgens, door de automatisch ingeschakelde buitenbundeloptie, onverwacht een hoge rekening ontstaan toen ik via WhatsApp aan het bellen was. Ik was mij er niet van bewust dat dit extra kosten met zich mee zou brengen.

Ik wil graag mijn waardering uitspreken voor de klantenservice, die deze factuur voor mij heeft laten vervallen. Daar ben ik erg dankbaar voor. Helaas kreeg ik vervolgens te horen dat mijn actiebeltegoed van €7,50 niet meer kan worden teruggezet, omdat dit is verrekend met de inmiddels gecrediteerde kosten.

Dat voelt voor mij niet helemaal eerlijk. Ik heb een laag inkomen en ben zelf niet digitaal vaardig. Deze tekst wordt daarom ook namens mij getypt. Juist daardoor overkomen dit soort onverwachte situaties mij sneller, wat veel stress veroorzaakt. Inmiddels is mijn simkaart ook geblokkeerd, waardoor ik er momenteel geen gebruik van kan maken.

Daarom wil ik u vriendelijk verzoeken om nogmaals naar mijn situatie te kijken en te onderzoeken of er toch een passende oplossing mogelijk is, bijvoorbeeld door het actiebeltegoed alsnog terug te zetten of op een andere manier met mij mee te denken. Ik zou het erg waarderen als we samen tot een oplossing kunnen komen, zodat ik met een goed gevoel gebruik kan blijven maken van uw simkaart en diensten.

Alvast hartelijk dank voor uw tijd en begrip.

Met vriendelijke groet,