.

Beantwoord

Buiten dagbundel Internet?

  • 10 December 2012
  • 2 reacties
  • 208 Bekeken

Badge
verleden zaterdag had ik om ongeveer 10.40 een internet dagbundel aangevraagd via mijn simyo.
die was geactiveerd en heb zorgeloos op mobiel op het internet gezeten.
de volgende dag nog voordat de dagbundel verlopen was merkte ik dat ik niet op internet kon niet smsen of bellen.
vandaag checkte ik mijn simyo en zie ik ineens dat ik 14 euro aan internet kosten heb.
terwijl mijn dagbundel geactiveerd was. daarnaast zag ik dat de duur van mijn dagbundel in verbruik staat op 00:00:00.
4 euro heb ik verbruikt voordat ik mn dagbundel had, maar de overige 10 was tijdens de dagbundel.
ik wil die 10 euro die jullie onterecht hebben afgeschreven terug.
icon

Beste antwoord door Alex 12 December 2012, 15:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een dagbundel is bij mijn weten verbruik tot 20 MB. En daar kan je echt niet een dag zorgeloos mobiel mee op internet zitten hoor.  20 MB zijn zo verbruikt en daarna ga je extra betalen. 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Niqeyu,

Ik heb je aansluiting even bekeken. Ik zie inderdaad dat je de dagbundel op 8/12/12 om 10:40 geactiveerd hebt. Je hebt echter voordat je de dagbundel geactiveerd had ook al gebruik gemaakt van internet. Dit was om 10:25. Net voordat je de dagbundel geactiveerd had dus. Hierdoor zijn er kosten in rekening gebracht voor internet. Voor 8/12/12 10:40 had je immers geen internet bundel.

Groetjes,

Alex

Reageer