.

Beantwoord

bijboeken internetbundel prepaid

  • 24 April 2014
  • 16 reacties
  • 1123 Bekeken

Beste Simyo,

Ik heb twee weken geleden een internetbundel geboekt voor 30 dagen voor bij mijn prepaid. Nu is deze al op en ik zou graag extra internet bijboeken voor de komende 2/2.5 week.. Ik kan echter nergens vinden hoe ik dit nu kan doen.. Waar - in het inloggedeelte - eerst de optie stond tot boeken van een internetbundel staat nu alleen mijn verbruik van de bundel die ik dus al heb.

Kunt u mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 24 April 2014, 13:34

Bekijk originele reactie

16 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas is het een maandbundel, die ook echt een maand loopt. Pas na die maand kun je een nieuwe bundel nemen.
Badge +6
Hoi laura., welkom op het forum van Simyo!

Het klopt inderdaad wat Groentjuh aangeeft, daarom zal je helaas pas op 10-5 een nieuwe internetbundel kunnen aanschaffen 😞
dus als ik het goed begrijp loopt het 30 dagen maar waarom kan ik er dan geen nieuw opzetten ? op 01/04 maandbundel genomen maar kan er vandaag nog geen nieuw opzetten maar overzicht is ook van mijn somyo af dus vertrouw het niet dus inetrnet uitgezet ?
gr
Wim
Reputatie 2
Badge +6
dus als ik het goed begrijp loopt het 30 dagen maar waarom kan ik er dan geen nieuw opzetten ? op 01/04 maandbundel genomen maar kan er vandaag nog geen nieuw opzetten maar overzicht is ook van mijn somyo af dus vertrouw het niet dus inetrnet uitgezet ?
gr
Wim


Hoi wim58,

Ik zie dat je vandaag telefonisch contact met mijn collega hebt gehad. Zij kon om een onverklaarbare reden ook niet de 100 MB voor je aanzetten. Ze heeft de 250 MB voor je aangezet en het verschil in kosten voor je gecrediteerd. Een mooie oplossing lijkt me :)

Het is dus zo dat als je door je bundel bent, maar de periode nog niet verstreken is, kun je niet alvast een nieuwe bundel aanschaffen. Stel dat je vandaag een databundel aanzet op de 2e van mei en op 16 mei ben je door je bundel, dan moet je wachten tot 2 juni om weer een nieuwe bundel aan te zetten.

Mocht zoiets voorkomen is het wellicht slim een sim only te overwegen 🙂
Hallo Bas ,

Bedankt voor de uitleg maar iets snap ik dan toch niet , gisteren 3g uitgezet omdat ik geen bundel had , gisteravond even aangezet en jawel hij gaat gelijk tellen dus 72cent af tegoed . Vraag me toch het volgende af ,
Als tegoed loopt tot 1 mei waarom moet ik dan 1 dag betalen ?
Waarom kon ik 1 mei niet updaten ?
Waar kan ik dat vinden ?
Dus tot en met wanneer kan ik met de bundel doen ?
Hoorm graag van je.

Gr,
Wim
Reputatie 5
Badge +11
Hi wim58,

Loopt een bundel niet tot en met een bepaalde datum? Als je bundel dan tot en met 1 mei loopt, kun je inderdaad pas 2 mei weer een nieuwe activeren.
Dries geeft ook iets handigs aan volgens mij, iets dat ook te overwegen valt als je vaker een maandbundel internet neemt. Qua prijs zal dat namelijk ook zeker schelen.
Hi Ernst ,

Bedankt voor uitleg maar was volgens mij tot 1 mei en niet tot en met want werd .76 cent ook berekend zodra ik hem aanzet had.kon er ook geen nieuw opzetten 1 mei , gebeld waarop verteld werd blijven proberen maar niet gelukt helaas .
100 mb is genoeg want dochter verbruikt nog niet de helft maar gaat om het overbruggen ,
Dus waarom kon ik er 1 mei geen 100 mb opzetten ? Daar gaat het om , lees het graag

Gr,
Wim
Reputatie 5
Badge +11
Hi wim58,

Het blijkt te gaan om een storing met het verlengen van internetbundels voor prepaid :(
Inmiddels is het lek zo goed als boven en hopen we dat het snel gerepareerd wordt.
Ok ,
Dat kan gebeuren en merk het volgende maand wel , die 72 cent betaal ik zelf wel maar misschien betere info geven aan telefonistes van hoe of wat want ben nu 1 dag kwijt .
Gr wim
Reputatie 5
Badge +11
Hi wim58,

Ik snap helemaal dat de informatievoorziening in deze beter had gekund. Het duurde alleen even (te lang) voor we in de gaten hadden wat er nu precies aan de hand was, aangezien we erg veel verschillende signalen kregen.
En die €0,72? Die heb je weer bij je beltegoed 😉
Hi Ernst
Zie dat simyo 73 cent heeft geretouneerd bedankt daarvoor , nog 1 vraag volgende bundel neem ik op 10 juni , tot wanneer is hij dan geldig , tot en met 10 juli of tot 10 juli of tot 30 juni ?
Lees het graag ,

Gr,
Wim
Reputatie 5
Badge +11
Geen dank, wim58 :)

Als je op 10 juni een maandbundel bestelt dan loopt tot en met 9 juli. Hij is dus exact 1 maand geldig.
Goedemiddag 
Internetbundel prepaid verlopen sinds 01 08 , probeer nieuw op te zetten op 2 -8 maar gaat niet , krijg een of andere melding over ander tariefsplan , waarom gaat dat niet in het weekend ?
Lees het graag

Gr
Wim
Badge +6
Hoi wim58,

Ik zie dat het gisteren alsnog is gelukt om een Internetbundel te activeren, wat vreemd dat het 2-8 niet lukte 😕

Als je een volgende keer tegen eenzelfde probleem aanloopt, zou je dan een screenshot willen maken van de melding en deze willen mailen naar [email]webcare@simyo.nl[/email]?
Hoi Kim ,
Het valt mij op dat als er een mail binnenkomt van bundel afgelopen het wel lukt ,
Maar mail kwam pas binnen om 1430 ongeveer dus is 15 uur later als dat bundel afgelopen is.
Wat is daar de reden van dan ?
lees het graag 

Gr,
Wim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wim58,

Ik zou graag willen dat ik een antwoord klaar had daarop, maar die heb ik niet 😞 Ik zie dat je bundel op 02-08 om 14:31 was afgelopen. Wanneer heb jij precies je e-mail ontvangen? Ik hoor het heel graag van je! 😮

Reageer