Skip to main content
als je voor een maand internet wilt voor 7 euro, krijg je dan een seintje als je je mb's hebt opgebruikt of worden er dan meteen kosten in rekening gebracht wanneer je eroverheen bent? als je geen seintje krijgt, kan je dan wel online zien hoever je bent?
Je krijgt bij het bereiken van 80% van je bundel een sms en nog een bij 100%.



Sowieso kun je op je Mijn Simyo of via de app op je telefoon je vebruik met een kleine vertraging van een paar uur monitoren.
Hoi henniest, welkom op het Simyo forum :)



Slim dat je informeert over de internetbundels, hoe alles precies in zijn werk gaat. Ik zie in je gegevens dat je een Prepaid aansluiting hebt. Prepaid internetbundels zitten iets anders in elkaar, dan Sim Only internetbundels. Bij een Sim Only ontvang je een 80 % en 100 % sms wanneer je MB’s zijn verbruikt.



Met een Prepaid aansluiting zijn er geen 80 % en 100 % sms’jes voor de internetbundel. Je kunt zoals RicoK aangeeft via Mijn Simyo of via de app je verbruik in de gaten houden. Je ziet daar altijd staan hoeveel MB’s je nog over hebt. Ook staat er tot hoever het is bijgewerkt 😳



Stel dat je MB’s op zijn, dan zie je op Mijn Simyo en in de app “0 MB” staan. Op Mijn Simyo kun je ook zien of er eventueel extra kosten zijn onder het tabblad Mijn verbruik 😳 Het is belangrijk dat je een internetbundel kiest die voldoende MB's heeft. Als je een internetbundel hebt, dan kun je pas na de einddatum weer een nieuwe aanvragen.



Is je vraag beantwoord?



@RicoK; bedankt voor je reactie 😳

Reageer