Skip to main content

.

Vraag

Betalingen met Wise Online Bank / credit card.

Hallo, sinds kort is het voor mij onmogelijk gemaakt om met mijn Wise en/of credit card op te waarderen op jullie web site. Waarom zijn deze betalings mogelijkheden verwijderd? Is dit de ultieme Simyo klanten service? Ik werk in het buitenland en heb geen Nederlandse bankrekening of Ideal, nu kan ik mijn nummer NIET mee opwaarderen. Hoe gaat U dit oplossen?

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

3 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 4201 reacties
  • 11 april 2025

Je zou kunnen overwegen een rekening bij https://www.revolut.com te openen, Revolut is het enige internationale betalingssysteem dat Simyo accepteert (ik heb zelf geen ervaring, maar Revolut wordt genoemd als ik probeer op te waarderen).

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 13 april 2025

Bedankt Scotsman voor je hulp, maar ik heb al Wise wat ook een internationale bank is. Ik vraag wel een familielid in Ned. om mijn SIM op te waarderen. In de tussentijd kijk ik uit naar een andere provider die geen restricties heeft met betalingswijze. Lebara is zo’n provider.

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • 4201 reacties
  • 13 april 2025

Het is mij ook niet duidelijk waarom Simyo geen ruimere internationale betalingsmogelijkheden accepteert. Waarom Revolut wel en Wise niet? Ik zit ook voor langere tijd in het buitenland maar heb gelukkig mijn Nederlandse bankrekening aangehouden. Wat ook raar is: het schijnt dat je een Prepaid simkaart met een buitenlandse creditkaart kunt bestellen (die dan naar een NL adres wordt gestuurd) maar opwaarderen met die kaart is er niet bij. Als het tegoed op is kan de simkaart dus de prullenbak in (als je geen NL bankrekening hebt)!

Reageer