.

Beantwoord

Betaal ik per MB of betaal ik een vast bedrag per maand?

  • 8 November 2015
  • 10 reacties
  • 236 Bekeken

Betaal ik bij een internetbundel per mb of ben ik een vast bedrag per maand kwijt?
icon

Beste antwoord door Angela 9 November 2015, 14:44

Bekijk originele reactie

10 reacties

Je betaald altijd per MB..

https://www.simyo.nl/tarieven/prepaid
Reputatie 7
Badge +9
Aanvulling op Raytje:

Bij een abonnement betaal je een vast bedrag per maand voor een bundel.

https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Bram56,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is altijd verstandig om je hierover eerst goed te laten informeren 🙂 Raytje en Franswon hebben je hierin al een hoop informatie gegeven! Ik heb hier nog een aanvulling op.

Jij maakt gebruik van Simyo Prepaid. Je kunt ervoor kiezen om en internetbundel aan te zetten. Dit zorgt ervoor dat je bijvoorbeeld 100MB krijgt voor €4. Omgerekend betaal je dan €0,04 per MB. Het principe blijft in dit geval dat je een vast bedrag per maand betaalt voor deze bundel.

Ben je door jouw MB's heen of wil je geen bundel? Dan betaal het 'Pay-as-you-go' tarief. Dit betekent hel simpel gezegd: Elke MB die je gebruik wordt apart berekend tegen een tarief van €0,15 per MB. Laat je het weten of je hier nog vragen over hebt?

@Raytje en Franswon, bedankt voor jullie doorverwijzingen :D

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9

Welkom op het Simyo Forum. @Raytje en Scotsman, bedankt voor jullie doorverwijzingen :D

Groetjes,
Angela


Weer mijn 2e identiteit 'verraden' 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Wow, ik ben bezig vandaag zeg! Het zal wel aan de maandag liggen 😉 Ik heb Raytje vandaag ook al een andere naam gegeven.

Sorry Franswon!

Groetjes,
Angela
Angela is lekker bezig :D

Ze noemde mij al Ratje :D

Maar geeft niet hoor Truus 😃 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hahahaha :8 Truus, fair enough!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
My dear Angel, ik zie mijn naam wel erg regelmatig in jouw posts, ik heb je hoofd toch niet op hol gebracht door al mijn grappige en nuttige bijdragen op dit forum? Er schiet me een oude wijsheid te binnen, zoiets als "Waar het hart vol van is, vloeit de mond van over... " :P

Misschien moesten we elkaar toch maar eens wat beter leren kennen, in een gezellige Schotse pub of zo... 🙂
Ik ben benieuwd hoe Angela mij zou noemen wanneer ik naar mijn avatorrutjuh kijk, Swifter of Texelaar zal het wel niet zijn (andere rassen van schapen)
Maar ik wil toch ff een kanttekening maken in de reacties.
Ook een aanvulling.

Vanaf het moment dat er een prepaid internetbundel wordt geactiveerd is die 1 dag of 30 dagen (maandbundel) geldig.

Dus maanden met 28..29 dgn heb je een voordeel (gemiddeld per dag iets meer data)
Maanden met 31 dgn iets minder.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120
Reputatie 7
Badge +10
My dear Angel, ik zie mijn naam wel erg regelmatig in jouw posts, ik heb je hoofd toch niet op hol gebracht door al mijn grappige en nuttige bijdragen op dit forum? Er schiet me een oude wijsheid te binnen, zoiets als "Waar het hart vol van is, vloeit de mond van over... " :P

Misschien moesten we elkaar toch maar eens wat beter leren kennen, in een gezellige Schotse pub of zo... :)


Het is ongelooflijk hoe in de war ik vandaag was met al jullie namen. Gelukkig is het ondertussen bijna 17 uur en kan ik mijn zonden in de trein naar huis overdenken. De maandag blues was goed aanwezig vandaag!

Scotsman, my dear, als jij een ticket betaalt, kom ik met liefde een drankje doen in Schotland. Dan verwacht ik ook wel een beetje sightseeing, aangezien ik nog nooit in Schotland geweest ben ;)

@Friesian, bedankt voor de aanvulling! Ik ben allang blij dat ik jouw naam vandaag goed heb geschreven :P

Groetjes,
Angela

Reageer