.

Beantwoord

Betaal ik aansluitkosten als ik overstap van prepaid naar sim only?

  • 25 April 2015
  • 3 reacties
  • 160 Bekeken

Krijg ik als ik overstap van pre pay naar sim only, ook als beltegoed bijna op is een melding via sms of mail? En betaal ik als ik bij simyo reeds pre pay heb bij overstap naar sim only aansluitkosten?
icon

Beste antwoord door MichD 25 April 2015, 23:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Marcel,

Van harte welkom op het forum van Simyo!

Ik zal je vragen zo goed mogelijk gaan beantwoorden.
Als je overstapt van Simyo prepaid naar Simyo sim-only abonnement, krijg je te maken met bundels waaruit je kunt kiezen, en gebruik je de term "beltegoed" niet meer.
Je kunt kiezen uit een aantal bel/sms-bundels en databundels (voor gebruik van internet), dus ga voor jezelf na hoeveel je denkt te bellen, sms'en en internetten per maand, en kies dan de juiste bundels.

Bij de databundels krijg je een sms bericht, als je voor 50% en 100% door je bundel heen bent.
Bij de bel/sms-bundel krijg je geen waarschuwing per sms, en moet je het zelf dus goed in de gaten houden via "Mijn Simyo" of de "Simyo App" die je kunt downloaden voor je smartphone (vanuit Google Play en de App Store).

Als je als bestaande Simyo prepaid klant over gaat stappen naar een Simyo sim-only, dan hoef je GEEN aansluitkosten de betalen, waarmee je die € 14,95 in je eigen zak kunt houden.

Alle informatie omtrent het overstappen van prepaid naar een sim-only, vindt je via de volgende link:
www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-overstappen-van-simyo-prepaid-naar-sim-4?c=4

Hoop je zo goed geholpen te hebben, en wens je alvast veel plezier met je Simyo sim-only abonnement.
Kleine toevoeging op wat MichD schreef, doe dit wel met nummerbehoud.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi marcelvoermans, welkom op het Simyo forum 🙂.

MichD heeft met zijn antwoord elk van je punten weten te beantwoorden 🙂. De toevoeging van Friesian was niet nodig, want met de overstap van een Prepaid naar een Sim only hoef je geen nummerbehoud aan te vragen. Je doet dit gewoon eenvoudig via Mijn Simyo, met behulp van de overstapknop. We zetten dan vervolgens binnen 48 uur het nummer over naar een Sim only en behoud je dezelfde simkaart.

Heb je zo antwoord gekregen op je vraag?

Bedankt voor het antwoord MichD!

Reageer