Skip to main content
Ik heb op 27 maart  2013 de bestelling geplaatst en per Ideal betaald. Levertijd volgens de website binnen 2 werkdagen in de brievenbus.

Inmiddels zijn we 8 dagen (5 werkdagen) verder en ik heb zelfs nog geen bevestiging gekregen.

Op 3 april 2013 de klantenservice gebeld. 20 minuten (gevuld met BLA-Bla)  moeten wachten tot iemand mij te woord stond. Op verzoek een afschrift van mijn betaling per email opgestuurd. Vandaag bericht gekregen dat Simyo het te druk heeft om binnen de gestelde tijd (3 dagen) op mijn klacht te reageren.

Leuk als je er dringend om verlegen zit en bent afgegaan op de informatie op de website. Een en ander komt totaal niet overeen met de op de website gewekte verwachtingen. Is dit klantenservice? Is dit helder en duidelijk? Mij lijkt het meer op oplichting. O, ja, op dit forum kan ik misschien het antwoord op mijn klacht vinden.
De bevestiging kan in de spamfilter zitten.

Desalniettemin had de sim al binnen moeten zijn.
Welkom op het forum pcderuit,



Helaas is deze bestelling vast komen te zitten. De enige oplossing is helaas 'een nieuwe bestelling plaatsen'. Ik heb de financiële afdeling de betaling laten controleren. Deze is wel gewoon afgerond. Kan je mij daarom een privé bericht sturen zodra je een nieuwe bestelling hebt gedaan? Dan kan ik de betaling (€ 15,-) laten verrekenen met je beltegoed of laten terugstorten. Excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Alex
Beste Alex,

Het bestelde starterspakket had ik uiterlijk de dag na Pasen nodig. Ik heb dus inmiddels bij Aldi een starterspakket opgehaald en in gebruik genomen.

Per email heb ik, in reactie op "dat Simyo het te druk heeft om binnen de gestelde tijd op mijn klacht te reageren", Simyo in gebreke gesteld, en de bestelling geannuleerd. Tevens heb ik Simyo gesommeerd het door mij betaalde bedrag ad € 15,-- (= inclusief € 10 beltegoed) binnen een week op mijn bankrekening terug te storten. Tenslotte heb gevraagd ontvangst van de email aan mij te bevestigen. Op dit laatste verzoek heeft Simyo niet gereageerd.

Het opnieuw plaatsen van welke bestelling is dan ook niet aan de orde.  Met deze manier van handelen heeft Simyo zijn of haar visitekaartje afgegeven.

Daar doe ik liever geen zaken mee.

Graag mijn € 15,-- terug!!

P. de Ruiter
Beste Alex,

Het bestelde starterspakket had ik uiterlijk de dag na Pasen nodig. Ik heb dus inmiddels bij Aldi een starterspakket opgehaald en in gebruik genomen.

Per email heb ik, in reactie op "dat Simyo het te druk heeft om binnen de gestelde tijd op mijn klacht te reageren", Simyo in gebreke gesteld, en de bestelling geannuleerd. Tevens heb ik Simyo gesommeerd het door mij betaalde bedrag ad € 15,-- (= inclusief € 10 beltegoed) binnen een week op mijn bankrekening terug te storten. Tenslotte heb gevraagd ontvangst van de email aan mij te bevestigen. Op dit laatste verzoek heeft Simyo niet gereageerd.

Het opnieuw plaatsen van welke bestelling is dan ook niet aan de orde.  Met deze manier van handelen heeft Simyo zijn of haar visitekaartje afgegeven.

Daar doe ik liever geen zaken mee.

Graag mijn € 15,-- terug!!

P. de Ruiter




Hoi pcderuit,



Namens Simyo wil ik graag mijn excuses aanbieden hiervoor. Zojuist heb ik het aanschafbedrag van €15,00 voor de niet geleverde prepaid simkaart teruggestort op je bankrekening. Je kunt het bedrag in de loop van deze week verwachten.



Groetjes,



Manisha

Reageer