.

Beantwoord

Bestelling nieuwe prepaid simkaart

  • 10 March 2013
  • 4 reacties
  • 398 Bekeken

Hallo ik had op 09-03-2013 een prepaid abbo aangevraagd en betaald maar achteraf gezien had ik het verkeerde postadres ingetypt dat heb ik naderhand wel veranderd in mijn profiel (zat ongeveer 2 uur tussen) nu komt me vraag komt me prepaid sim wel goed aan nu ?
icon

Beste antwoord door Natascha 12 March 2013, 12:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Als het goed is, heb je van Simyo een of meerdere (bevestigings) e-mails gehad. Wordt hierin een adres genoemd? Naar dit adres zal het startpakket worden verstuurd.
Ik heb een email gehad en dat het verstuurd gaat worden maar in die mail staat geen adres etc
Alvast bedankt voor je reactie
Reputatie 7
Ik heb even mijn emails van Simyo nagekeken en inderdaad hierin worden geen adressen of iets van dien aard genoemd. Ik verwacht dat een webcarelid dit op zal pakken.
Badge +6
Hallo ik had op 09-03-2013 een prepaid abbo aangevraagd en betaald maar achteraf gezien had ik het verkeerde postadres ingetypt dat heb ik naderhand wel veranderd in mijn profiel (zat ongeveer 2 uur tussen) nu komt me vraag komt me prepaid sim wel goed aan nu ?

Hoi Ericvg,

Ik raad je aan het adres aan te passen via de persoonlijke pagina. Wanneer je dit hebt gedaan kan ik daarna een vervangende simkaart voor je versturen.

Reageer