Skip to main content

.

29-09-2024

Gefeliciteerd met je Simyo aansluiting! Je bent nu officieel het nieuwste lid van de Simyo familie. Welkom! In deze e-mail vertellen we je wat je kunt verwachten.

Paar dagen later

We hebben je aanvraag voor een Simyo Prepaid ontvangen. Helaas hebben we deze bestelling afgewezen.

Reden afwijzing
Voordat Simyo overgaat tot acceptatie van een aanvraag, wordt conform artikel 1.4 van de algemene voorwaarden op basis van verstrekte persoonlijke gegevens een risicoanalyse uitgevoerd.
Op basis van gegevens die verstrekt zijn door externe bronnen heeft Simyo besloten deze aanvraag niet te accepteren.

Geen nummer ontvangen en begrijp hier niets van.

1. Welke externe bronnen bestempelen mij als een risico?
  2. Sommige aanbieders waaronder bijv. Koekul en Marktplaats staan niet toe dat je een telefoonnummer meerdere malen gebruikt ter identificatie van een account.
  3. Dus heb ik een aantal Simyonummers tot volle tevredenheid. Ik gebruik die voor verschillende accounts omdat ik mijn echte privénummers niet op het internet wil gebruiken. Dit laatste nummer dat ik kocht en waarvan de aankoop nu geannuleerd is, had ook een een specifiek doel. Het nummer is trouwens nog onbekend wegens die weigering. ( Ben hier ingelogged met een ander Simyonummer.)
  4. Ik lees hier op het forum, dat bij een soortgelijk geval, een moderator de zaak handmatig kan rechtzetten en toch het nummer toekennen.
  5. Ik wil erg graag uitleg en hulp van een moderator om toch een nieuw prepaid telefoonnummer te verkrijgen. Mijn telefoonprivacy is belangrijk voor mij. Iedereen kan zich dat onderhand wel indenken, er zijn te veel telefoonbedriegers.
  6. Gaat mij dus niet om geld terug maar gewoon voortgaan van de bestelling als dat nog kan.

Ben benieuwd naar de uitleg.

Beste moderator: Bij voorbaat dank voor de ondersteuning.

Hi @THXian,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag met je mee wat er aan de hand is. 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Ik kan je bestelling dan opzoeken in ons systeem en kijk dan graag of wij deze toch handmatig goed kunnen keuren.

Groetjes,
Roeqajja

Fijn, snelle reactie. Hartelijk dank.

Privébericht is verstuurd.

Reageer