Skip to main content
Ik heb een bestelling gedaan voor een prepaid kaartje. Toe kwam ik erachter dat ik via het abonnement van mijn man (bij simyo) met een vriendendeal ook een kaartje kan bestellen. Toen heb ik dus mijn prepaid bestelling geannuleerd, er niet aan denkende dat ik al wel had betaald. Ik kan nu dus nergens terugvinden hoe ik dat geld terug krijg. Weet iemand hier een antwoord op?
Hoi Peursum,



Welkom op het Simyo Forum.



Slim van je om de bestelling alsnog via de VriendenDeal van je man in te voeren. Dan lopen jullie de extra bonus niet mis :)



Binnen 14 dagen mag je jou bestelling annuleren. Dit heb je ondertussen netjes gedaan via het online formulier vermoed ik. Wij zorgen ervoor dat het niet gebruikte deel van het beltegoed teruggestort wordt. We storten dit terug op het bij ons bekende IBAN-nummer. Omdat jij de simkaart nog helemaal niet hebt ontvangen, is er ook nog niets verbruikt, Wij zorgen er dus voor dat je beltegoed (- het bonustegoed) teruggestort wordt naar je rekening,



Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?



Groetjes,

Angela
Duidelijk, dankjewel!
Hoi peursum,



Namens Angela; graag gedaan! Natuurlijk ben je voor verdere vragen altijd welkom op het Simyo forum 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer