Skip to main content
Ben ik jaren "lid" bij Simyo, koop ik een nieuwe telefoon waar een microsimkaart in moet. Aangezien ik nog een oude kaart heb en géén 3in1 kaart moet ik mooi € 5,-- dokken voor zo'n kaartje. Dus ga ik 'm bestellen, maar dan krijg ik de melding dat m'n prepaid beltegoed niet genoeg is en eerst moet opwaarderen. Doe ik dat en wil dus vervolgens de kaart bestellen. Dan krijg ik het bericht dat er al een vervangende kaart is besteld. Ondanks dat ik het vreemd vind extra te moeten betalen hoop ik maar dat het goed is gegaan.
Hoi Joop1311, welkom op het Simyo forum 🙂



Zo te zien lijkt de bestelling van je nieuwe vervangende simkaart inderdaad niet goed te zijn gegaan. Dit komt wel eens voor als je een nieuwe simkaart besteld en er staat geen beltegoed op je aansluiting. Helaas kan Simyo deze simkaart niet standaard gratis verzenden. Denk hierbij aan overzetkosten, verzendkosten en productiekosten. Hierbij proberen we het met de €5,- nog zo laag mogelijk voor je te houden.



Bij deze heb ik je een nieuwe vervangende simkaart toegestuurd. Je ontvangt 'm met ongeveer 2-3 werkdagen. Laat je me weten als je 'm hebt ontvangen?



Groetjes, Tiury
Hallo Tiury.

Ik heb de simkaart ontvangen hoor. Volgens de aanwijzingen op het bijgevoegde kaartje geactiveerd.

Helaas krijg ik nu een melding "Niet aangemeld bij netwerk". Als ik bij de instellingen van de telefoon kijk, krijg ik de foutmelding "Netwerk- of SIM-kaartfout". Kunt u mij vertellen hoe ik dat moet doen?
Nogmaals hallo.

Ongeduldig als ik ben. Wat verder gezocht op de Simyo site en jawel hoor. GEVONDEN en opnieuw geprobeerd. Alles lijkt nu naar behoren te werken.

Nogmaals bedankt voor de snelle toezending van de vervangende simkaart.

Vriendelijke groet.
Hoi Joop1311,



Wat vreemd dat je vervangende simkaart het niet direct deed. Ik zie dat je simkaart met wat vertraging is aangemeld bij het netwerk, dus dit kan het verklaren 🙂. Goed dat het je nu alsnog is gelukt!



Groetjes, Tiury

Reageer