Skip to main content
Hallo,



Even een vraagje om duidelijkheid te krijgen. Ik ben net prepaid klant geworden en heb nu 1x gebeld waarbij ik misschiennet een tot nax 2 minuten heb gebeld. Ik zou dus nog een tegoed moeten hebben van minimaal € 7,10. Maar ik heb nog € 6,89 tegoed. 

Is hier een verklaring voor?
Herstel, 7 euro en 30 cent zou ik nog moeten hebben
Hoi RiconX,



Welkom op het forum van Simyo! :)



Ik heb even in je verbruik gekeken en zie dat los van een belletje naar een vast nummer van minder dan een minuut (= €0,10), er ook een smsje is gestuurd naar het Verenigd Koninkrijk is gestuurd (= €0,51), vandaar dat er nu €0,61 van je tegoed af is gegaan.



Dit kan je overigens zelf ook zien via Mijn Simyo >> Verbruik en vervolgens "Mijn verbruik".



Heb ik hiermee je vraag beantwoord? 🙂
Bedankt voor je reactie, maar ik weet van geen sms af richting de UK. Ik heb echt alleen maar 1x gebeld. Gebeurd dit wel eens vaker bij jouw weten? Verder is er niks meer afgegaan dus er worden verder geen ongewenste berichten verstuurd. Maar die sms kan ik echt niet verklaren. Zou je voor mij kunnen achterhalen waar dit bericht dan wel naar toe is gestuurd of naar welke dienst of nummer? Ben wel benieuwd eigenlijk.



M.v.g.
Heb het nummer al gevonden, alleen de eigenaar er van nog niet, zou je me daar evt. bij kunnen helpen?



Thx
iPhone? Dan kan dit een verklaring voor de sms naar de UK zijn.
iPhone? Dan kan dit een verklaring voor de sms naar de UK zijn.



Bedankt voor het meedenken, Scotsman, maar het lijkt hierom te gaan.
Het is idd Miui die het berichtje verstuurd heeft. Ik heb een dual simkaart en zag bij mijn andere provider dat er ook een sms was verstuurd naar hetzelfde nummer.

Het is voor mij nu helemaal duidelijk. Bedankt voor het meedenken.



Grtz.
Het is idd Miui die het berichtje verstuurd heeft. Ik heb een dual simkaart en zag bij mijn andere provider dat er ook een sms was verstuurd naar hetzelfde nummer.

Het is voor mij nu helemaal duidelijk. Bedankt voor het meedenken.



Grtz.




Geen dank! Gelukkig is het nu duidelijk 🙂

Reageer