Skip to main content
Ik snap niet waar mijn bel tegoed is gebleven niet gebeld toch afgeschreven ?
Ben je soms pas klant geworden? Dan krijg je beltegoed naar rato, de volgende maand krijg je het volledige aantal belminuten/sms/MBs.
Beltegoed is meestal prepaid.

Ik denk dat in het geval dat je prepaid klant bent, je toestel een dataverbinding met simyo heeft gemaakt en data kost helaas geld. Data kun je uitzetten op mijn simyo door de optie "Internet op je Mobiel" uit te zetten.
Ik snap niet waar mijn bel tegoed is gebleven niet gebeld toch afgeschreven ???



Hoi Piet0906,



Welkom op het forum 🙂

Ik zie bij je verbruik wel een lang gesprek op 7 december van ruim 2 uur. Daardoor is je beltegoed geslonken. je kunt dit Verbruik ook terug zien op Mijn Simyo, met het nummer en de tijd erbij. Is dat gesprek niet bewust gegaan? Misschien kun je het nog nakijken in de oproepgeschiedenis van je toestel.

Je internet valt netjes binnen je bundel, dus daar heeft het niet aan gelegen gelukkig.

Ik hoor het van je,



Groetjes,

Charlene
Dag piet,

Ik had precies hetzelfde, en inderdaad een gesprek van een paar seconden bleek meer dan 2 uur geduurd te hebben, ik denk dat ik vergeten had om gedprek te beeindigen

ceez
Dag piet,

Ik had precies hetzelfde, en inderdaad een gesprek van een paar seconden bleek meer dan 2 uur geduurd te hebben, ik denk dat ik vergeten had om gedprek te beeindigen

ceez




Hoi ceez, welkom op het Simyo forum.



Ik zie inderdaad bij jou een gesprek van 2 uur 😞 Jammer dat de ontvanger ook niet even opgehangen heeft...

Reageer