.

Beantwoord

beltegoed weg

  • 24 August 2013
  • 5 reacties
  • 619 Bekeken

Mijn dochter heeft een nieuw nr van simyo kosten 5 euro en ze kreeg 7,50 beltegoed . Gekeken bij mijn simyo na verbruik ,dat was 2 bel min en 8 smsjes nu is haar beltegoed min 0,14 cent en geen data gebruikt
Ra ra ra hoe kan dit
icon

Beste antwoord door Charlene 26 August 2013, 17:11

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Mijn dochter heeft een nieuw nr van simyo kosten 5 euro en ze kreeg 7,50 beltegoed . Gekeken bij mijn simyo na verbruik ,dat was 2 bel min en 8 smsjes nu is haar beltegoed min 0,14 cent en geen data gebruikt
Ra ra ra hoe kan dit


Hoi cashthebest,

Welkom op het forum :)
Staat de optie Internet op je Mobiel wel uit op Mijn Simyo? Anders zou het zo kunnen zijn dat ze toch internet heeft verbruikt. Als je mij haar telefoonnummer kunt sturen in een privébericht, dan kan ik het voor je nakijken.

Groetjes,
Charlene
Goedemorgen

Ik bel en sms al jaren met Simyo en sinds kort maak ik ook gebruik van internet van Simyo
Ik heb op 14/8 een bundel aangeschaft van 4 euro voor 100mb welke na  een week alweer op was
Ik heb contact gehad met de klantenservice en kreeg de mededeling dat ik tot 12/9 moest wachten om dat weer aan te kunnen schaffen
Nu zag ik tot mijn GROTE schrik zondag jl ineens dat mijn beltegoed 30,89 euro negatief is en bij verbruik internet op je mobiel zag ik op 25/8 39,65 euro staan!!!
Reputatie 5
Badge +11
Goedemorgen

Ik bel en sms al jaren met Simyo en sinds kort maak ik ook gebruik van internet van Simyo
Ik heb op 14/8 een bundel aangeschaft van 4 euro voor 100mb welke na  een week alweer op was
Ik heb contact gehad met de klantenservice en kreeg de mededeling dat ik tot 12/9 moest wachten om dat weer aan te kunnen schaffen
Nu zag ik tot mijn GROTE schrik zondag jl ineens dat mijn beltegoed 30,89 euro negatief is en bij verbruik internet op je mobiel zag ik op 25/8 39,65 euro staan!!!


Hoi 6117040, en welkom op het forum!

Helaas is het inderdaad zo dat wanneer je een maandbundel internet koopt, en deze opgebruikt is, je pas na afloop van die maand weer een nieuwe bundel kan kopen.
Ook wanneer je maand op is, en je Mb's nog niet, neem je die niet mee naar een volgende maandbundel of is je maandbundel geldig.

Je maandbundel is dus geldig totdat je Mb's op zijn, óf totdat de maand op is. Which ever comes first, zeg maar.

Het is een beetje hetzelfde als met een abonnement. Wanneer je bundel op is betaal je een buiten bundel tarief. Wanneer je maand op is, vervallen je overgebleven Mb's.

Als je Mb's op zijn, en je wil geen gebruik maken van internet, dan kun je het beste de optie 'internet op je mobiel' uitzetten. Het kan namelijk goed zijn dat je mobieltje internet gebruik zónder dat je dat in de gaten hebt.
Wanneer je Mb's op zijn betaal je het Pay-as-you-go tarief van €0,10 per 100 Kb voor internetgebruik. Dit is wordt duidelijk aangegeven op onze bestelpagina voor de maandbundels.
Bedankt voor de reactie Ernst

Ik heb 2 weken geleden een mobieltje overgenomen van iemand via marktplaats en wist niet dat als je Mb's op zijn en je wil geen gebruik maken van internet dat je dan het beste de optie 'internet op je mobiel' uit kan zetten!

Bij de aanschaf van de maandbundel op de bestelpagina voor maandbundels is me dat ook niet opgevevallen en vraag daarom bij deze om een tegemoetkoming cq kwijtschelding van het bedrag van 39,65 euro

Alvast bedankt
Robert van der Maten
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt voor de reactie Ernst

Ik heb 2 weken geleden een mobieltje overgenomen van iemand via marktplaats en wist niet dat als je Mb's op zijn en je wil geen gebruik maken van internet dat je dan het beste de optie 'internet op je mobiel' uit kan zetten!

Bij de aanschaf van de maandbundel op de bestelpagina voor maandbundels is me dat ook niet opgevevallen en vraag daarom bij deze om een tegemoetkoming cq kwijtschelding van het bedrag van 39,65 euro

Alvast bedankt
Robert van der Maten


Hoi 6117040,

We hebben hier inmiddels contact over gehad in privé omgeving 🙂

Reageer