.

Beantwoord

beltegoed van prepaid naar abonnement

  • 10 August 2015
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
hoi, wat gebeurt er met mijn prepaid beltegoed met de overgang naar een abonnement?

antwoord al gevonden in gerelateerde topics, het wordt verrekend
icon

Beste antwoord door Ali 11 August 2015, 14:22

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Handelsonderneming,

Welkom op het forum.

Goed dat je het antwoord zo snel hebt gevonden. Je overgebleven tegoed wordt inderdaad verrekend met je eerste factuur.

Heb je de overstap van prepaid naar Sim Only al aangevraagd?
Badge
nee, ik de overstap nog niet aangevraagd, eerst een andere telefoon aanschaffen echter vallen de prijzen in de Simyo webshop nog niet mee!
hoelang duurt de aanvraag van de overstap?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Handelsonderneming,

Met de Overstaplink is de overgang van prepaid naar abonnement binnen twee dagen geregeld. Je blijft je eigen simkaart en uiteraard je nummer behouden.

Je weet dat je als Simyo klant 10% korting krijgt op de Telfoonshop?
Badge
bedankt,
voorbeeld Microsoft Lumia 535 prijs 119 euro, simyo klanten 107 euro, nu bij de kijkshop 89,95.....
Reputatie 7
Badge +10
Dat is een behoorlijk verschil! Ik snap dat je hierover twijfelt. Het is voor de Kijkshop mogelijk om extra aanbiedingen en kortingen te geven op telefoons. Hier heb ik geen invloed op. Dit kan de ene keer gunstig uitvallen en de andere keer niet. Zo kan het natuurlijk ook eens voorkomen dat wij een goedkopere telefoons in onze Telefoonshop hebben staan vergeleken met de Kijkshop. Dit ligt maar net aan de aanbiedingen die op dat moment gelden bij hen. Het is altijd slim en dit even met elkaar te vergelijken. Als je mijn hulp nodig hebt bij je keuze, laat het dan even weten!

Groetjes,
Angela

Reageer